۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۰:۱۳
کد خبر: 85082039
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاد حوزه علمیه: حمایت از فلسطین ضربه محکمی به صهیونیستها است

مشهد-ایرنا- استاد حوزه علمیه با بیان اینکه فلسطین مربوط به ظهور امام زمان(عج) است گفت: حمایت از فلسطین ضربه محکمی به صهیونیست هایی است که در مقابل دینداران می ایستند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام مسعود عالی پنجشنبه شب همزمان با شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان در حرم مطهر رضوی افزود: سکاندار انقلاب، روز قدس را به عنوان مساله اول جهان اسلام معرفی کردند و فلسطین اگر امن شود زمینه ظهور فراهم می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شبهای قدر گفت: در روایتی از امام صادق(ع) نقل شده است که شب نوزدهم شب تقدیر است و شب بیست و یکم همان تقدیر محکم تر می‌شود و شب بیست و سوم شب امضای مقدرات یکسال است.

استاد حوزه علیمه با بیان اینکه انسان در یک لحظه تمام دین خود را از دست می‌دهد افزود: هم صعود به مراتب بالای انسانی و هم سقوط در یک لحظه می تواند رخ دهد بهترین دعا برای هر شخص عاقبت به خیری است آنچه رحمت خدا را جذب می‌کند عمل صالح در لحظه است.

وی ادامه داد: بلعم باعورا چه مقامی داشت و در سقوط به کجا رسید شیطان ۶ هزار سال خدا را عبادت کرد اما سقوط کرد. شمر، که جلاد کربلا شد جزو یاران امام علی(ع) بود و در جنگ صفین و در رکاب آن حضرت بود زبیر از خواص پیامبر(ص) و در ابتدا از یاران امیرالمومنین(ع) و در همه جنگها بود، همه این افرادی که گفته شد در علم و عبادت و جهاد سابقه داشتند اما در عین حال سقوط کردند.

حجت الاسلام عالی افزود: باید همیشه از خدا بخواهیم عاقبت ما به خیر شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha