۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۰۳
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85082086
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

راهپیمایی روز جهانی قدس در استان زنجان آغاز شد+فیلم

۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۰۳
کد خبر: 85082086
راهپیمایی روز جهانی قدس در استان زنجان آغاز شد+فیلم

زنجان - ایرنا - راهپیمایی روز جهانی قدس در نقاط مختلف استان روز جمعه همزمان با آخرین ماه مبارک رمضان با حضور پرشور اقشار مختلف مردم آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان نه تنها برای مردم ایران بلکه برای همه مسلمانان در اقصی نقاط جهان، روزی مهم و نماد اتحاد و همبستگی برای حمایت از مردم مظلومی است که بیش از ۷۴ سال در اشغال رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی قرار گرفته‌اند.

امروز شهروندان روزه دار زنجانی در بیست و پنجمین روز از ماه فروردین مقارن با بیست و سوم ماه مبارک رمضان از ساعات نخستین امروز، خود را از نقاط مختلف شهر به میدان قائم رسانده اند تا به دیگر راهپیمایان روز قدس بپیوندند و فریاد "الله اکبر" و "القدس لنا" سر دهند.

روزه داران زنجانی امروز این پیام را به جهان مخابره می کنند که با وجود هجمه رژیم جعلی صهیونیست آرمان آزادی قدس شریف و قبله نخست مسلمانان همچنان زنده است.

حضور جوانان و نوجوانان زنجانی نیز در این راهپیمایی ستودنی است چرا که پا به پای بزرگترها، استوار در صف راهپیمایی قدم بر می‌دارند و فریاد "مرگ بر اسرائیل و "مرگ بر آمریکا" سر می‌دهند.

می توان خانواده‌هایی را در میان جمعیت مشاهده کرد که با فرزندان خردسال و کودکان خود در راهپیمایی روز قدس حاضر شده اند.

طبق برنامه اعلام شده راهپیمایان در زنجان مسیر میدان قائم تا مصلی را با فریادهای پر خروش خود طی می‌کنند تا در میعادگاه نماز جمعه در صفوف به هم فشرده و دشمن شکن، نمایشی دیگر از اتحاد و همبستگی را در پای آرمان‌های انقلاب اسلامی به نمایش بگذارند.

روز قدس، روز نمایش وحدت و انسجام امت بزرگ رسول الله (ص) است که به یمن آن، فریاد دادخواهی ملت‌های آزاده و طرفدار صلح در حمایت از ستمدیدگان رژیم منحوس صهیونیستی و حامیان مستکبرش، فضای جهان را پر کرده است.

نامگذاری روز قدس تاریخی‌ترین راهبرد امام خمینی(ره) است که برای نخستین بار در ۱۶ مرداد ۵۸ خطر رژیم صهیونیستی غاصب را به مسلمانان جهان گوشزد کرد.

طبق اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان آیت الله سعیدی رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرماندهی کل قوا در مراسم روز جهانی قدس شهر زنجان سخنرانی خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha