۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۳:۳۶
کد خبر: 85082104
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آئین شب‌های قدر در لندن برگزار شد + فیلم

۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۳:۳۶
کد خبر: 85082104
آئین شب‌های قدر در لندن برگزار شد + فیلم

لندن- ایرنا- مسلمانان مقیم لندن در شب‌های نوزدهم، بیست‌و یکم و بیست‌وسوم ماه مبارک رمضان، با حضور گسترده در مرکز اسلامی انگلیس و برگزاری مراسم ویژه احیا، در فضایی معنوی به راز و نیاز با معبود خود پرداختند.

به گزارش خبرنگار ایرنا از لندن، مرکز اسلامی انگلیس در لیالی قدر، شاهد حضور گسترده مسلمانان به ویژه جوانان و دلباختگان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و مومنان خداجویی بود که آمده بودند تا در فضایی معنوی و روحانی و با تقرّب به درگاه الهی و راز و نیاز، آمرزش گناهان خود را طلب کنند.

در این مراسم معنوی، مومنان روزه دار العفو گویان خالق یکتا را صدا می‌زنند تا بخشش الهی شامل حالشان شود و از تاریکی و ظلمت درون رهایی یابند. امیدوار به بخشش و رحمت الهی «سبحانک‌یا لا اله الا انت الغوث الغوث خلصنا من النار یا رب» گفتند و از صاحب شب قدر درخواست نجات از دوزخ و پاداش الهی کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سید هاشم موسوی امام مرکز اسلامی انگلیس به عنوان سخنران ویژه این مراسم درباره اهمیت شب‌های مبارک قدر و رحمت واسعه الهی در این شب‌های مبارک برای شرکت کنندگان سخنرانی کرد.

وی در بخش پایانی این مراسم که هر سه شب، تا سحر ادامه داشت، با مناجات به درگاه الهی و با اجرای مراسم قرآن بر سر نهادن و ندای 'بک یا الله' و توسل به چهارده معصوم خاندان اهل بیت علیهم السلام که از اعمال توصیه شده شب‌های مبارک قدر است، به همراه حاضران ضمن طلب غفران الهی، از خدای بزرگ زندگی با عزت در زیر سایه قرآن کریم را مسالت کرد.

آئین شب‌های قدر در سایر مساجد و مراکز اسلامی لندن از جمله مجمع جهانی اسلامی، مرکز آیت‌الله خویی، محفل علی و همچنین دیگر شهرهای انگلیس با حضور گسترده شیعیان برگزار شد.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha