۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۳۹
کد خبر: 85082131
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

راهپیمایی روز جهانی قدس در استان یزد آغاز شد

۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۳۹
کد خبر: 85082131
راهپیمایی روز جهانی قدس در استان یزد آغاز شد

یزد - ایرنا - مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور گسترده اقشار مختلف مردم مومن و ولایتمدار استان یزد روز جمعه در فضایی معنوی و حماسی در سطح این استان آغاز شد.

به گزارش ایرنا، این راهپیمایی باشکوه در مرکز استان در شهرستان یزد با تجمع پرشور مردم هممیشه در صحنه و با مشارکت خوب خانواده‌ها به خصوص نوجوانان و جوانان از میدان شهید آیت الله بهشتی (ره) آغاز شد.

در ابتدای این مراسم معنوی و حماسی که جمعی از مسئولان اجرایی حضور داشتند بعد از تلاوت آیات منتخب کلام وحی، سرود نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پخش و زیارت‌های روحبخش آل یس و عاشورا قرائت شد.

شرکت کنندگان در راهپپمایی قدس امسال خیلی گسترده‌تر از سال‌های گذشته با شعارهای الله اکبر، خامنه‌ای رهبر، مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل ، مرگ بر استکبار و روز قدس روز جهان اسلام، جنایات غاصبان صهیونیستی را محکوم و از مردم فلسطین حمایت کردند .

این راهپیمایی باشکوه طبق برنامه از مسیر خیابان فرخی، میدان شهدا، خیابان قیام تا محل پایانی آن مسجد ملااسماعیل و محل برگزاری نمازجمعه با قرائت قطعنامه و سپس سخنرانی ادامه دارد.

راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در ۵۰ شهر و روستاهای مختلف استان یزد با حضور گسترده اقشار مختلف مردم مومن و همیشه در صحنه همراه با برنامه‌های متنوع پرشورتر از گذشته پیگیری می‌شود.

به گزارش ایرنا، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام (ره) ۱۶ مرداد ۱۳۵۸ در اقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند که در این روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش گذارند.

استان یزد یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha