۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۱۲
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85082141
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کوچکترین خطای صهیونیست‌ها را قاطعانه پاسخ می‌دهیم

اردبیل - ایرنا - مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس اردبیل گفت: محور مقاومت روز به روز قوی‌تر می‌شود و کوچکترین خطای صهیونیست‌ها با پاسخ قاطع جمهوری اسلامی مواجه خواهد شد.

به گزارش ایرنا ، حجت‌الاسلام حسین علیی در مراسم راهپیمایی اردبیل با اشاره به اهمیت روز قدس و تاکید بر لزوم مقاومت در مقابل سیاست‌ها و اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی اظهار کرد: محور مقاومت در مقابله با این رژیم جعلی روز به روز قوی‌تر می‌شود.

وی اضافه کرد: یادمان نمی‌رود در هفدهمین روز جنگ ۳۳ روزه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که قدرت موشکی حزب‌الله از بین رفته است ، فردای آن روز حزب‌الله با ۳۰۰ موشک به این رژیم حمله کرد.

سخنران روز قدس اردبیل افزود: بعد از گذشت نزدیک به ۲۰ سال این رژیم در تمامی جنگ‌ها با محور مقاومت شکست خورده است.

حجت‌الاسلام علیی با اشاره به سوابق تاریخی و نحوه مواجهه پیامبر اکرم (ص) با یهودیان بنی‌قریظیه و بنی‌نظیر گفت: اسرائیل جنگ خیبر را از یاد نبرد. البته ما هشدار می‌دهیم که این بار سرنوشت شما مثل فرعونیان خواهد بود و جز ریخته شدن به دریا راه دیگری ندارید.

وی با اشاره به شکست سیاست‌های ایجاد خاورمیانه بزرگ و عادی سازی روابط این رژیم با برخی کشورهای منطقه اظهار کرد: کسانی که بستر فعالیت را برای این رژیم باز کردند بدانند که حضور این رژیم در منطقه خط قرمز ماست.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل اضافه کرد: تغییر مرزهای ژئوپلتیک و مسدود کردن مرز زمینی خط قرمز ماست ، البته ما با دولت‌ها و مردم کشورهای همسایه دوست بوده و برای آنها احترام قائل هستیم اما در دفاع از منافع خود با کسی تعارف نداریم.

وی با بیان اینکه بر اساس وعده الهی پیروزی از آن انقلاب و نظام اسلامی است، اضافه کرد: در سال‌های اخیر قدرت دفاعی و بازدارندگی ایران به میزانی ارتقا یافته که همه دنیا به قدرت ایران واقف هستند و امروز به سران رژیم صهیونیستی هشدار می‌دهیم اگر غلطی از سوی شما اتفاق بیفتد، تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم.

سخنران مراسم روز قدس اردبیل در بخش دیگری از سخنانش گفت: دولت کریمه و رئیس‌جمهور خادم و ولایتمدار برای حل مشکلات اقتصادی تلاش می‌کنند و انشاالله انقلاب اسلامی بسترساز ظهور منجی عالم بشریت خواهد بود.

حجت‌الاسلام علیی با بیان اینکه عمل به آموزه‌ها و احکام اسلامی از اوجب واجبات است، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی برای استیلا بر جهان پروتکل‌های ۲۴ گانه را برنامه‌ریزی کرده است که ۲ مورد از این پروتکل‌ها درباره ایران است.

وی ایجاد ابتذال در خانواده و ترویج بی‌بند و باری را راهبرد دشمن برای تضعیف روحیه مقاومت و فرهنگ شهادت در ایران عنوان کرد و گفت: از کسانی که از آن سوی مرزها برای نقض احکام اسلام خط می‌گیرند، می‌خواهم به احکام الهی ملتزم باشند و بدانند که کشف حجاب و روزه‌خواری موضع‌گیری در مقابل خداست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha