۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۰۰
کد خبر: 85082196
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بزرگترین راهپیمایی مردم مازندران در حمایت از انتفاضه فلسطین آغاز شد

ساری- ایرنا- مردم ولایتمدار، متدین و روزه‌دار دیار علویان در آخرین جمعه ماه مباک رمضان با حضور حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس حماسه‌ای بی بدیل در تاریخ پرفروغ نظام اسلامی در حال ثبت و ضبط کردن هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان امروز همزمان با سراسر کشور با حضور مردم مومن و همیشه در صحنه دیار علویان در استان مازندران از مسیرهای ۶۰ گانه به سمت محل مصلی نمازجمعه و تجمع راهپیمایان آغاز شده است.

مردم مردم ساری هم در خیابان‌ها با فریاد «هیهات منا الذله» بار دیگر همبستگی خود را با مردم ستم‌دیده فلسطین اعلام کردند و در پایان این مراسم سردار محمد جعفر اسدی رییس بازرسی نیروهای مسلح سخنرانی خواهد کرد.

گزارش خبرنگاران ایرنا در سراسر استان حاکی از آن است که مردم مازندران با مشت‌های گره کرده خود و فریادهای «مرگ بر اسرائیل» ‌ و «مرگ بر آمریکا»، «ما همه باهم هستیم، پشت ولایت هستیم»، «این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده» و «فلسطین پیروز است، اسرائیل نابود است» خشم و انزجار خود را از جنایت‌های سران صهیونیست و اقدام های نژادپرستانه آن ها در قبال مردم فلسطین اعلام کردند.

شرکت‌کنندگان در راهپیمایی روز قدس با در دست داشتن پلاکاردهایی مزین به شعارهای «سلیمانی زنده است، مقاومت پاینده است»، «راه سلیمانی‌ها ادامه دارد»، «رژیم صهیونیستی، خانه عنکبوت است، سرنوشت اسرائیل، نابودی و سقوط است»، «نابود می‌شوند به لطف خدا، صهیونیست و آمریکا»، جنایات اسرائیل را محکوم کردند.

بزرگترین راهپیمایی مردم مازندران در حمایت از انتفاضه فلسطین آغاز شد

راهپیمایی روز جهانی قدس در حال حاضر در تمامی نقاط از پیش تعیین شده مازندران در حال برگزاری است و گزارش ها حاکی است که انبوه جمعیت روزه دار که از ساعاتی قبل به تدریج به هم پیوند خوردند.

حضور اقشار مختلف مردم اعم از روحانیون، مسوولان نظامی، اجرایی و انتظامی، جوانان، میانسالان و حتی سالخوردگان بسیار برجسته است که برای حمایت چندین باره از مردم مظلوم فلسطین و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل به صحنه آمدند و جهان امسال هم بار دیگر نظاره گر شکوه و عظمت ملت همیشه در صحنه ایران و مازندران و حضور گسترده مرد، زن، پیر و جوان مشت محکمی بر توطئه دشمنان بود.

مردم مازندران با شعور و درک بالای سیاسی در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند تا ثابت کنند که همواره میراث دار واقعی و مجری فرماین منویات امام راحل و رهبر معظم انقلاب هستند.

بزرگترین راهپیمایی مردم مازندران در حمایت از انتفاضه فلسطین آغاز شد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha