روز قدس روایتگر اوج خشم مسلمانان به رژیم کودک‌کش اسرائیل است

نوشهر- ایرنا - استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد استان قم گفت: روز جهانی قدس روایتگر اوج خشم و نفرت مسلمانان جهان اسلام نسبت به رژیم کودک کش و جعلی اسرائیل است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمد اسماعیل خورشیدی روز جمعه در اجتماع راهپیمایان روز جهانی قدس در مصلی امام خمینی (ره) نوشهر افزود: همه ملت های دنیا در چنین مناسبتی گرد هم می آیند تا به متجاوزان و از خدا بی خبران رژیم جعلی اعلام کنند که هیچ جایگاهی در میان مردم ندارند و با یاری خدا به زودی نابود می شود.

وی بیان داشت: این ملت عزتمندانه و شرافتمندانه با حضور سراسر اقتدار به پای صحنه آمده اند که به ندای آزادی ملت فلسطین لبیگ بگویند و پاس بدارند و این حضور باشکوه به معنای فرود آوردن سر تعظیم در برابر شعائر الهی و ارزش های اسلامی است و فلسفه نام گذاری امروز آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی امام راحل (ره) نیز به خاطر همین مساله است.

وی خاطرنشان کرد: امروز متجاوزان سنگ دل و کوردل رژیم جعلی اسرائیل فکر نکنند با همه ظلم و جنایاتی که مرتکب می شوند در بهترین ناز و نعمت امورات زندگی را سپری می کنند چرا که خدای متعال به آن ها مهلت داده بلکه شاید به زودی برگردند و نسبت به رفتارهای خصمانه خود پشیمان شوند و توبه کنند.

روز قدس روایتگر اوج خشم مسلمانان به رژیم کودک‌کش اسرائیل است

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: همه ما می دانیم خداوند در عذاب دادن آدم های بدکردار هیچگاه عجله ندارند بلکه مهلت می دهد و همین صبوری خدای بزرگ به حدی است تا کاسه لجبازی و شرارت رژیم جعلی اسرائیل پر شود آنگاه بستر نابودی آن ها را فراهم نماید.

خورشیدی افزود : مهلت خدا همیشگی نیست و اهداف زیادی در پشت این مهلت ها وجود دارد بباید تردید داشت روز موعد فرا خواهد رسید و مردم بی گناه و مظلوم فلسطین به آن خواسته های مشروع و قانونی خود خواهند رسید و رژیم کودک کش به سزای اعمالش می رسد.

به گزارش ایرنا، مردم ولایتمدار، متدین و روزه‌دار دیار علویان در آخرین جمعه ماه مباک رمضان با حضور حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس حماسه‌ای بی بدیل در تاریخ پرفروغ نظام اسلامی ثبت و ضبط کردند.

راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان امروز همزمان با سراسر کشور با حضور مردم مومن و همیشه در صحنه دیار علویان در استان مازندران از مسیرهای ۶۰ گانه به سمت محل مصلی نمازجمعه و تجمع راهپیمایان برگزار شد.

مردم مردم ساری هم در خیابان‌ها با فریاد «هیهات منا الذله» بار دیگر همبستگی خود را با مردم ستم‌دیده فلسطین اعلام کردند و در پایان این مراسم سردار محمد جعفر اسدی رییس بازرسی نیروهای مسلح سخنرانی خواهد کرد.

گزارش خبرنگاران ایرنا در سراسر استان حاکی از آن است که مردم مازندران با مشت‌های گره کرده خود و فریادهای «مرگ بر اسرائیل» ‌ و «مرگ بر آمریکا»، «ما همه باهم هستیم، پشت ولایت هستیم»، «این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده» و «فلسطین پیروز است، اسرائیل نابود است» خشم و انزجار خود را از جنایت‌های سران صهیونیست و اقدام های نژادپرستانه آن ها در قبال مردم فلسطین اعلام کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha