فرمانده انتظامی کرمان: روز قدس حلقه واسط اتحاد و انسجام مسلمانان جهان است

کرمان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه روز قدس حلقه واسطی بین مسلمانان جهان برای ایجاد اتحاد و انسجام بیشتر است گفت: هر چه جنایات رژیم صهیونیستی بیشتر می‌شود حضور مردم در راهپیمایی روز قدس نیز افزایش می یابد.

به گزارش ایرنا، سردار عبدالرضا ناظری روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: امروز مردم با حضور حماسی خود در این راهپیمایی نشان دادند با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی هیچ تعارفی ندارند و پای آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایستاده اند.

وی خاطرنشان کرد: همه مردم در راهپیمایی روز قدس می‌آیند تا خشم خود را نسبت به صهیونیست نشان دهند و امیدواریم با نابودی صهیونیست‌ها و این رژیم غاصب به یاری خدا جشن پیروزی کامل مسلمانان در تمام دنیا رقم خورد.

راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر کرمان با حضور گسترده مردم روزه‌دار و انقلابی همراه با مسئولان استانی از جمله نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمان و همچنین نمایندگان مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی، مدیران و مسئولان از ساعت ۱۰ و از چهارراه توحید (ارگ) به سمت مصلای امام علی (ع)، محل برگزاری آیین عبادی، سیاسی نمازجمعه برگزار شد.

امام خمینی (ره) ۱۳ رمضان ۱۳۹۹ق (۱۶ مرداد ۱۳۵۸) در پیامی خطاب به مسلمین ایران و جهان، آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس نامیدند و از مسلمانان جهان و دولت‌های اسلامی خواستند برای کوتاه کردن دست دولت اسرائیل و پشتیبانان آن در این روز راهپیمایی کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha