۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۵۴
کد خبرنگار: 1250
کد خبر: 85082422
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دماوندی ها همراه با تصاویر شهید سلیمانی جنایات رژیم اشغالگر قدس را محکوم کردند

دماوند - ایرنا - دماوندی ها همراه با تصاویر شهید حاج قاسم سلیمانی همزمان با سراسر کشور با حضور در راهپیمایی روز قدس و با آتش زدن پرچم رژیم اشغالگر اسراییل و آمریکا، صحنه‌هایی به یاد ماندنی و پرشور دیگری را به جهانیان نشان دادند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ،راهپیمایی روز قدس در شهر دماوند، از میدان امام(ره) آغاز و تا مصلی نماز جمعه دماوند ادامه پیدا کرد؛ همچنین این راهپیمایی جداگانه در شهرهای رودهن، کیلان، آبسرد و آبعلی نیز به طور همزمان برگزار شد.

«مرگ بر اسراییل غاصب»، «مرگ بر امریکای جنایتکار» و '«مرگ بر ایادی استکبار»، «امروز روز مرگ استکبار است-پیروزی اسلام آشکار است» و «دفاع از ولایت حمایت از اسلام است/ تداوم انقلاب پیروزی از امام است»، از جمله شعارهای شرکت کنندگان در راهپیمایی روز قدس دماوند بود.

راهپیمایان درپایان با قرائت بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، خواستار وحدت امت جهان اسلام برای مبارزه با کفار و غاصبان فلسطین اشغالی شد.

فتاح‌دماوندی: آزادی و استقلال امروز را مدیون شهدا هستیم امام جمعه شهرستان دماوند در سخنرانی مراسم راهپیمایی روز قدس از حضور باشکوه آحاد مختلف مردم با زبان روزه برای حمایت از قدس شریف قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام کاظم فتاح‌دماوندی افزود: قدس، روز اسلام و مسلمین است و هر کسی کار خدایی کند، خداوند اجر آن را خواهد داد.

وی با گرامیداشت یاد شهید سلیمانی و شهدای انقلاب اسلامی، دفاع از حرم و دفاع مقدس گفت: ما امروز استقلال و آزادی خود را مدیون شهدا و امام امت هستیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha