۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۲۴
کد خبرنگار: 1384
کد خبر: 85082474
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانده سپاه سید الشهدا(ع) استان تهران : رژیم اسرائیل غاصب رو به افول است

پردیس- ایرنا- فرمانده سپاه سید الشهدا (ع) استان تهران در جمع راهپیمایان روز قدس شهرستان پردیس گفت: امروز انقلاب اسلامی تمامی معادلات سیاسی را بر هم زده و رژیم اسرائیل غاصب و قدرتهای بزرگ دنیا رو به افول هستند.

به گزارش ایرنا ، سردار احمد ذوالقدر روز جمعه به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه در جمع راهپیمایان و نمازگزاران، اظهار داشت: اسرائیل غاصب به عنوان رژیمی جعلی و غاصب برای تسلط به کشورهای اسلامی بمب اتم دارد.

وی ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ،حضور مردم ایران در جبهه های مقاومت به اتکا امام بزرگوار بدون سلاح و ابزار برای همه دنیا تعریف شد مردم ایران اسلامی با سلاح الله اکبر چنان که در انقلاب اسلامی بر بزرگترین ژاندارم منطقه و آمریکا پیروز شدند امروز توانستند ملتها را علیه رژیم غاصب بسیج کنند.

فرمانده سپاه سید الشهدا(ع) استان تهران : رژیم اسرائیل غاصب رو به افول است

فرمانده سپاه سید الشهدا «ع»استان تهران با اشاره به نشانه های افول قدرت‌های استکباری ، توضیح داد: امروز در اروپا و امریکا شاهد وحشی گری ها، خیانت ها ،بد اخلاقی ها، فسادهای جنسی، مبارزات انتخاباتی ونداشتن توان مقابله با بیماری که جهان را درگیر کرده بود هستیم که نشانه های از افول این قدرتهای پوشالی است.

سردار ذوالقدر ادامه داد: مردم مظلوم و مردم مسلمان و زیر یوغ استکبار بیدار شدند و حتما به همت جوانان، جبهه مقاومت و به همت مردم مسلمان جهان اعم از شیعه و سنی و آزادی خواهان جهان این رژیم غاصب ۲۵ سالگی خود را نخواهد دید.

وی ادامه داد: قدرتهای پوشالی شتاب بیشتری برای فروپاشی دارند راه حل مقابله با رژیم صهیونیستی پیوستگی و اتحاد مسلمانان و آزادی خواهان جهان است.

فرمانده سپاه سید الشهدا(ع) استان تهران : رژیم اسرائیل غاصب رو به افول است

فرمانده سپاه سید الشهدا«ع» استان تهران گفت: ملت عزیز ایران بعد از انقلاب اسلامی سفارت رژیم اسرائیل را تعطیل و امروز بعد از گذشت ۴۰ سال که فلسطینی ها مبارزه با سنگ و مبارزه با کلوخ را خط مشی خود قرار داده بودند وائتلاف سنگ را برای خود انتخاب کردند به همت مردم مسلمان جهان مجهز به موشک شدند.

سردار ذوالقدر ادامه داد: فلسطینیان، روحیه شهادت طلبی از مردم ایران اسلامی و جبهه مقاومت رمز پیروزی ،راه مبارزه و بیرون راندن اسرائیلی ها از راه شهادت ، مبارزه و مجاهده آموختند و در پیش گرفتند.

وی با اشاره به راهکار غلبه بر اسرائیل، توضیح داد: جبهه مقاومت، اندیشه مقاومت واندیشه شهادت و مبارزه در همه صحنه های ممکن اعم از صحینه عملیات روانی یا کمک مادی و یا کمک مبارزاتی به مردم فلسطین تقویت جبهه مقاومت راهکاری برای غلبه بر اسرائیل غاصب است.

فرمانده سپاه سید الشهدا(ع) استان تهران : رژیم اسرائیل غاصب رو به افول است

فرمانده سپاه سید الشهدا «ع»استان تهران ضمن تقدیر از حضور با شکوه مردم شهرستان پردیس در راهپیمایی روز قدس، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: مردم شریف این شهرستان را باید اکرام کرد و دست تک تک آنها را بوسید و اراده و دعای خیر شما به نابودی اسرائیل غاصب کمک خواهد کرد.

مردم ولایتدار و روزه دار شهرستان پردیس راهپیمایی روز قدس را برگزار کردند

مردم ولایتمدار شهرهای بومهن و پردیس با حضور با شکوه خود در راهپیمایی روز قدس با مشتهای گره کرده انزجار خود را از رژیم کودک کش اسرائیل نشان دادند.

در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، مردم روزه دار شهرستان پردیس از ساعات۱۱ روز جمعه با اجتماع در جوار نورالهشدای پردیس و مسجد جامع اهل بیت شهر بومهن خود خود را برای خلق حماسه‌ای دیگر از دفاع از مردم مظلوم فلسطین آماده کردندتا همه بدانندکه این مردم همیشه حامی مظلومان به ویژه مردم مظلوم فلسطین هستند.

راهپیمایان باسردادن شعارهای ضد استکباری، انزجار خود را از هرگونه ظلم و ستم اعلام و ظلم ستیزی مردم ایران اسلامی را فریاد زده و اعلام داشتند که ایرانیان و آزادی خواهان جهان تا نابودی کامل رژیم کودک‌کش اسرائیل دست از مقابله بر نمی‌دارند.

پرچم ایران اسلامی با طول بسیار زیاد برروی دستهای راهپیمایان در حرکت بود و زن، مرد، دانش آموز، پیرزن و پیر مرد در زیر پرچم ایران اسلامی راهپیمایی کردند تا به جهانیان نشان دهند که در زیر پرچم جمهوری اسلامی از همه مظلومان جهان دفاع خواهند کرد.

راهپیمایان در پایان این مراسم ضمن به آتش کشیدن پرچم رژیم کودک کش اسرائیل، خواستار اتحاد و انسجام هر چه بیشتر مسلمانان جهان در مقابله با اسرائیل جنایتکار شدند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha