۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۳۸
کد خبرنگار: 1494
کد خبر: 85082504
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه دزفول: روز قدس بهترین مولفه وحدت جهان اسلام است

دزفول - ایرنا - امام جمعه دزفول با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس توسط امام خمینی (ره) گفت: روز قدس بهترین مولفه وحدت جهان اسلام است. 

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه دزفول در مصلای امام علی (ع) این شهر افزود: مساله فلسطین در گذشته سیاسی بود ولی حضرت امام(ره) با نامگذاری روز جهانی قدس، این مساله را مردمی کرد.

وی با بیان اینکه قدرت‌ها اگر موضوع فلسطین جهانی نمی‌شد، این مساله را پاک می‌کردند، ادامه داد: نامگذاری روز قدس همچنین باعث پویایی مقاومت در سطح جهان شد.

امام جمعه دزفول با قدردانی از حضور حماسی مردم دزفول در راهپیمایی روز قدس افزود: مردم دزفول امروز با مشت‌های گره کرده بر سر دشمنان اسلام فریاد زدند.

وی افزود: اینکه مسلمانان هر سال آزادی قدس شریف را فریاد می‌زنند به این معنی است که قدس به عنوان اولین مساله جهان اسلام جا افتاده است.

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی بیان کرد: جبهه مقاومت اکنون در محاسبات بین المللی جایگاه ویژه ای دارد و دشمن در برخوردهای سیاسی خود باید مساله جبهه مقاومت را درنظر بگیرد.

وی ادامه داد: روز جهانی قدس اجازه نداد که صهیونیست‌ها قدس را به عنوان پایتخت رژیم جعلی خود اعلام کنند ضمن اینکه اسراییل قصد از بین بردن مسجد الاقصی را داشت که ناکام ماند.

امام جمعه دزفول با بیان اینکه مقاومت مردم ایران و پافشاری بر مساله قدس، نابودی رژیم صهیونیستی را تسریع می‌بخشد، گفت: ‏افول و به هم ریختن ابهت پوشالی آمریکا و اسراییل در طول تاریخ این چنین نبوده و اسراییل امروز در مقابله با نیروهای مقاومت به ذلت افتاده است.

استکبار از درون نابود می‌شود

حجت الاسلام قاضی دزفولی با بیان اینکه ترامپ دیوانه هم اعلام کرده آمریکا در حال نابودی است، گفت: نابودی استکبار جهانی با بمب اتمی نیست بلکه از درون نابود می‌شود.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب فرموده بودند اسراییل ۲۵ سال دیگر نابود می‌شود ولی گویا خودشان برای نابودی بیشتر عجله دارند.

امام جمعه دزفول با اشاره به سرعت اتفاقات جهانی اظهار کرد: مواضع رییس جمهور فرانسه بعد از سفر به چین چرخش زیادی داشت.

وی ادامه داد: چین و ایران به دنبال جایگزینی ارزهای بومی هستند ضمن اینکه این اقدام در اروپا نیز در حال رخ دادن است.

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی بیان کرد: افول قدرت اقتصادی آمریکا تکمیل کننده افول ابرقدرتی آمریکا است.

رشد نقدینگی و نرخ ارز در تورم اثرگذار است

امام جمعه دزفول با اشاره به نامگذاری امسال مقام معظم رهبری مبنی بر مهار تورم، رشد تولید اظهارکرد: دولتمردان برای تحقق شعار سال در حال تلاش هستند.

وی رشد نقدینگی در دست مردم و رشد نرخ ارز را در تورم اثرگذار دانست و افزود: دولت باید برای کنترل این ۲ مورد برنامه ریزی کند.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با تاکید بر لزوم تلاش و کوشش برای مهار تورم گفت: دولت در حال تغییراتی در تیم اقتصادی است تا شعار سال محقق شود.

مساله حجاب و عفاف به درستی تبیین شود

امام جمعه دزفول درخصوص موضوع حجاب گفت: مساله حجاب و عفاف باید به درستی تبیین شود.

وی با بیان اینکه حجاب و عفاف جامعه امن و امنیت اخلاقی را به ارمغان می‌آورد، با تاکید بر لزوم تبیین درست جایگاه حجاب و عفاف افزود: حجاب و عفاف علاوه بر شرعی بودن، قانونی است و باید برای متخلفان تنبیه و مجازات متناسب در نظر گرفته است.

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی با بیان اینکه عفاف و حجاب یک امر شخصی نیست، گفت: فرد وقتی در اجتماع می‌آید یک سری الزامات دارد و رفتارهایش باید متناسب با جامعه باشد.

ارتش مقتدر ایران لرزه بر اندام دشمنان انداخته است

امام جمعه دزفول با گرامیداشت ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی اظهارکرد: ارتش پشتوانه ای الهی از خون پاک ۵۰ هزار شهید و ۱۰ ها هزار جانباز بوده و پدافند هوایی آن نیز زاده انقلاب اسلامی است.

وی ارتش را پشتیبان مقتدر نظام دانست و افزود: ارتش با ساختاری ولایی، انقلایی و مردمی در خدمت نظام و مردم است.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به پیشرفت‌های ارتش جمهوری اسلامی گفت: ارتش به گونه ای پیشرف کرده که دوست و دشمن متحیر شده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha