۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۲۰:۵۴
کد خبرنگار: 1291
کد خبر: 85082846
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

خسارت صاعقه به لوازم برقی مردم و تجهیزات مخابراتی دشتک چهارمحال و بختیاری

شهرکرد_ ایرنا_ فرماندار اردل گفت: بروز پدیده صاعقه امروز(جمعه) به لوازم تعدادی از خانه‌های مسکونی و نیز تاسیسات مخابراتی دشتک از توابع این شهرستان خسارت وارد کرد.

یعقوب شکوهی شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: بر اثر بروز پدیده صاعقه و به دنبال گزارش های مردمی، لوازم خانگی برقی مانند یخچال، فریزر، تلویزیون و رادیو برخی خانه‌های مسکونی مستقر در تپه چوقا واقع در جنوب شهر دشتک شهرستان اردل دچار سوختگی شد.
وی افزود: همچنین بر اثر بروز صاعقه قطعاتی از دکل‌های مخابراتی برخی اپراتورها و صدا و سیما در شهر دشتک سوخت که هم‌اکنون تعمیر و اصلاح شده است.
شکوهی همچنین به وقوع زمین‌لرزه ۴.۳ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) و پس‌لرزه ۳.۴ ریشتری صبح روز جمعه در شهر دشتک اشاره و تصریح کرد: خوشبختانه این زلزله خسارتی نداشت.
وی یادآور شد: گروه‌های ارزیاب از جمعیت هلال‌احمر و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی میزان خسارت‌های ناشی از صاعقه را به طور کامل برآورد می‌کنند که پس از جمع‌بندی اطلاع‌رسانی شود.
به گزارش ایرنا، سازمان هواشناسی در خصوص سامانه بارشی فعال در استان چهارمحال و بختیاری از ۴۸ گذشته هشدار سطح قرمز صادر کرد.
پیرو این هشدار جلسه شبانگاهی مدیریت بحران به ریاست استاندار چهارمحال و بختیاری برگزار و آمادگی لازم برای مدیریت بارش‌ها ایجاد شد.
اردل در ۷۵ کیلومتری و دشتک از توابع شهرستان اردل در ۹۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha