۲۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۱۷
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85083130
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۱۵ پرس غذای گرم و بسته معیشتی در ماهنشان زنجان توزیع شد

زنجان - ایرنا - رئیس جمعیت هلال احمر ماهنشان گفت: ۳۱۵ پرس غذای گرم و بسته معیشتی همزمان با ماه مبارک رمضان و برای مرحله دوم در قالب پویش " هلال رحمت " میان خانواده‌های کم برخوردار در روستاهای این شهرستان توزیع شد.

حسن شکری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای دومین بار در شهرستان ماهنشان و در قالب پویش هلال رحمت از محل کمک های خیران، داوطلبان و خانه هلال روستای بهستان ۱۸۵ پرس غذای گرم در میان خانواده های کم برخوردار این روستا توزیع شد.
وی یادآورشد: ارزش ریالی این تعداد غذای گرم توزیع شده، ۱۴۸ میلیون ریال بود.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ماهنشان همچنین از توزیع ۱۳۰ بسته معیشتی خبر داد و گفت: این تعداد بسته ها نیز در روستاهای خلج، وایخر، سریک و سهند سفلی میان خانواده های کم برخوردار توزیع شد.
شکری خاطرنشان کرد: هر کدام از بسته ها شامل برنج ۱۰ کیلوگرمی، روغن پخت و پز، ماکارونی و سویا هرکدام ۲ بسته، رب گوجه فرنگی، سه کیلوگرم قند و ۲ کیلوگرم عدس به ارزش هفت میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بود.
وی با بیان اینکه مجموع این بسته های معیشتی به ارزش ۹۱۰ میلیون ریال از محل کمک های خیران و داوطلبان تهیه شد، یادآوری کرد: این بسته ها با حضور امام جمعه ماهنشان و رئیس کمیته امداد و اعضای داوطلبان توزیع شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha