۲۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۳۲
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85083146
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۸۲ مرکز نیکوکاری در استان زنجان فعال است

۲۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۳۲
کد خبر: 85083146
۱۸۲ مرکز نیکوکاری در استان زنجان فعال است

زنجان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: هم اکنون ۱۸۲ مرکز نیکوکاری با همراهی حامیان و خیران زنجانی در استان فعال است و در طرح‌های مختلف کمیته امداد برای کمک به نیازمندان و مددجویان مشارکت می‌کنند.

روح اله صالحی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، ضمن قدردانی از خیران برای مشارکت در طرح‌های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان، افزود: یکی از این طرح‌ها توزیع غذای گرم در مناطق کم برخوردار و روستایی است که با کمک خیران و مراکز نیکوکاری در استان انجام می‌شود.

این مسوول گفت: بر اساس آمارها از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۱۸۵ هزار پرس غذای گرم، افطاری ساده و سبد غذایی بین خانواده های زیر پوشش توزیع شده است.

وی اضافه کرد: در ماه مبارک رمضان ۸۳ آشپزخانه با همراهی مراکز نیکوکاری، گروه‌های مردمی و شبکه های نیکوکاری در استان در تهیه غذای گرم و بسته های معیشتی و افطاری نقش برجسته ای ایفا می کنند.

این مسوول ادامه داد: در ماه رمضان با اجرای طرح "اطعام مهدوی" تلاش می شود تا با رویکرد مردمی و با کمک مراکز نیکوکاری نسبت به توزیع غذای گرم و افطاری ساده برای محرومان و نیازمندان اقدام شود.

صالحی افزود: غذای گرم و بسته‌های معیشتی با همکاری مراکز نیکوکاری، کمیته امداد، خیریه‌ها و سازمان‌های مردم نهاد تهیه و توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خاطر نشان کرد: خیران زنجانی برای مشارکت در طرح‌های کمیته امداد در ماه رمضان می‌توانند از طریق کد دستوری # ۰۲۴* ۸۸۷۷* با تلفن همراه یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ در سنت خیر اطعام و کمک به نیازمندان سهیم شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha