۲۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۵۳
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85083661
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بسکتبال همدان با جذب حامی مالی توان رقابت در لیگ های برتر کشور را دارد

همدان- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان همدان حضور نمایندگانی از همدان به خصوص شهرستان های اسدآباد و نهاوند در لیگ های بسکتبال کشور را افتخاری ارزنده برای استان دانست و گفت: بسکتبال همدان در صورت جذب حامیان مالی، توان رقابت در لیگ های دسته اول و برتر کشور را دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا «علی حقیقی» روز سه شنبه در نشست انتخاب رییس جدید هیات بسکتبال استان همدان افزود: بسکتبال از ظرفیت بسیار خوبی در این استان برخوردار است و باید در زمینه استعدادیابی برنامه ریزی مطلوب صورت بگیرد.

وی اظهار داشت: عملکرد بسکتبال همدان در سال های گذشته رضایت بخش بود و انتظار داریم با تلاش بیشتر مجموعه جدید هیات، شاهد رشد روزافزون این ورزش استان در سطوح ملی و فراملی باشیم.

حقیقی با بیان اینکه بسکتبال همدان از دیرباز مهد بزرگان این ورزش بوده است، خاطرنشان کرد: توقع داریم جایگاه بسکتبال در سطح کشور در دوره جدید کابینه هیات ارتقا چشمگیری داشته باشد.

در این نشست مجمع انتخابات هیات بسکتبال استان همدان با حضور جواد داوری رییس فدراسیون، علی حقیقی مدیرکل ورزش استان همدان و سایر اعضا برگزار شد.

در این مجمع مجید درویشی که برای نخستین بار در عرصه بسکتبال حضور یافته است، با کسب ۱۷ رای از ۲۲ آرای ماخوذه به مدت چهار سال سکان ریاست در این هیات را برعهده گرفت.

درویشی سابقه فرمانداری اسدآباد، مسئولیت در استانداری و شهرداری همدان را در کارنامه فعالیت مدیریتی خود دارد.

هادی سالم، مجید درویشی و علی احمدی رشادت کاندیدای این انتخابات بودند که هادی سالم پیش از برگزاری مجمع ، انصراف خود را اعلام کرد.

انتخابات با حضور ۲ کاندید برگزار شد و در نهایت مجید درویشی در این مجمع با ۱۷ رای از ۲۲ رای ماخوذه به مدت چهارسال به عنوان رییس هیات بسکتبال استان همدان انتخاب شد.

همچنین در این مجمع، نرگس شکوهی به عنوان نایب رئیس، هادی زهره وند خزانه دار، پرویز ریحانی، حسن زائری و فاطمه احمدی نیز به عنوان اعضای هیات رییسه انتخاب شدند.

استان همدان دارای ۵ هزار بسکتبالیست در مقاطع سنی مختلف است.

مجید درویشی با کسب حداکثر راس ماخوذه، به عنوان رییس جدید هیات بسکتبال استان همدان انتخاب شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha