۱۹ تیر ۱۴۰۰، ۷:۲۲
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 84397891
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بسکتبال همدان خانه به دوش شد

۱۹ تیر ۱۴۰۰، ۷:۲۲
کد خبر: 84397891
بسکتبال همدان خانه به دوش شد

همدان- ایرنا- اقدام دستگاه ورزش همدان مبنی بر تغییر مدیریت سالن سرپوشیده تختی با قدمت ۴۰ ساله در رشته بسکتبال و واگذاری آن به هیات جودو، موجی از انتقاد و اعتراض اهالی این رشته ورزشی را به دنبال داشته است.

به گزارش ایرنا این سالن ورزشی که در مرکز شهر همدان واقع شده و همواره به عنوان خانه بسکتبال مطرح بوده اکنون با دستور حمید سیفی مدیرکل ورزش و جوانان استان، به هیات جودو واگذار شده است.

خانه‌ای که میعادگاه ستاره‌های سابق بسکتبال همدان بوده و ۶ تیم در رده‌های سنی مختلف نیز در این مکان فعالیت تمرینی و مسابقه‌ای داشتند.

خروج بسکتبال از سالن تختی باعث اعتراض گسترده خانواده بسکتبال همدان شده و باوجود اینکه مکانی دیگر برای تمرین و مسابقات اختصاص یافته اما آنها، حاضر به پذیرش این جابجایی نیستند.

تعطیلی تمرین و مسابقات بسکتبال

تغییر در مدیریت مجموعه ورزشی تختی و خروج بسکتبال از این مکان باعث تعطیلی تمرین و مسابقات این رشته شده است.

روابط عمومی بسکتبال شهرستان همدان اعلام کرد: مسابقات ۳*۳ در رده آقایان و بانوان به علت تعطیل شدن سالن تختی به دستور اداره ورزش و جوانان استان همدان تعطیل خواهد بود.

روابط عمومی بسکتبال شهرستان همدان اعلام کرد: مسابقات ۳*۳ در رده آقایان و بانوان به علت تعطیل شدن سالن تختی به دستور اداره ورزش و جوانان استان همدان تعطیل خواهد بود.

همچنین مرحله دوم مسابقات بسکتبال استانی انتخابی باشگاههای کشور که قرار بود امروز در سالن تختی همدان برگزار شود، نیز لغو شد ضمن اینکه تمرینات و فعالیت‌های هیات بسکتبال همدان نیز تعطیل است.

تعطیلی تمرین و مسابقات بسکتبال همدان در شرایطی است که هم اکنون هیات جودو تجهیزات خود را به سالن تختی انتقال داده است.

حالا با تعطیلی فعالیت بسکتبال همدان، آماده‌سازی تیم‌های این رشته برای حضور قدرتمند در مسابقات کشوری در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

سالن ۶ هزار نفره پذیرای بسکتبالیست ها

سخنگوی اداره ورزش و جوانان همدان گفت: دستگاه ورزش نسبت به هرگونه تغییرات اختیار دارد و خروج بسکتبال از مجموعه تختی نیز براساس دیدگاه کارشناسانه بوده است.

حمدالله چاروسایی افزود: با این حال سالن ۶ هزار نفری شهید سلیمانی همدان که دارای بهترین امکانات ورزشی است را به بسکتبال اختصاص داده‌ایم.

وی در پاسخ به این سوال که خانواده ورزشکاران نسبت به این جابجایی اعتراض دارند، گفت:  به هر حال تصمیم مدیریتی اتخاذ شده و بهتر است نسبت به شروع فعالیت‌ها در سالن ۶ هزار نفری اقدام شود.

چاروسایی خاطرنشان کرد: سالن ۶ هزاری نفر همدان از مجموعه‌های مدرن و پیشرفته استان به شمار می رود و هم اکنون برای تمرین و مسابقه اهالی بسکتبال آماده است.

سالن ۶ هزاری نفر همدان از مجموعه‌های مدرن و پیشرفته استان به شمار می رود و هم اکنون برای تمرین و مسابقه اهالی بسکتبال آماده است.

سخنگوی دستگاه ورزش همدان با تاکید بر اینکه جودو نیز از ورزش‌های موفق همدان به شمار می‌رود، گفت: اعتلای ورزش استان در عرصه‌های مختلف قهرمانی از اهداف مهم مدیریت ورزش همدان است و همه باید به این مهم کمک کنند.

مخالفت خانواده‌ها با تغییر در سالن بسکتبال

جمعی از خانواده بازیکنان بسکتبال همدان نسبت به تغییر سالن ورزشی فرزندان خود به علت دوری مسافت مخالفت کرده‌اند و شنیده‌ می شود که پرویز ریحانی رییس هیات بسکتبال استان تصمیم بر کناره گیری از سمت خود دارد.

ریحانی اما درباره این تصمیم گفت: هنوز از سمت خود کناره‌گیری نکرده‌ام و منتظر بازگشت آقای طباطبایی از لیتوانی هستم تا پس از رایزنی با ایشان تصمیم‌گیری کنم.

خروج بسکتبال از مجموعه ورزشی تختی همدان باعث انتقادهای گسترده در سطح کشور شده و در فضای مجازی نیز بازتاب داشته است.

با این حال مدیرکل ورزش و جوانان همدان حاضر به تجدیدنظر در تصمیم گیری اعمال شده نیست و به فعالیت بسکتبال در سالن ۶ هزار نفری حاشیه شهر همدان تاکید دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha