۲۷ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۲۳
کد خبر: 85084229
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توسعه نسل سوم شبکه ارتباطات روستایی در هرمزگان آغاز شد

بندرعباس - ایرنا - مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات هرمزگان گفت: اپراتور سوم تلفن همراه در زمینه توسعه شبکه ارتباطات روستایی در این استان فعالیت خود را از روز گذشته آغاز کرد.

احد قویدل فرد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره اینکه سایر اپراتورها فعالیت خود را در این زمینه در گذشته آغاز کرده بودند، اظهار کرد: این اپراتور به تازگی پذیرفته در زمینه توسعه ارتباطات روستایی هرمزگان فعالیت کند.

وی ادامه داد: گروهی از مسوولان این اپراتور برای بررسی روستاهای انتخاب شده جهت توسعه ارتباطات عازم مناطق روستایی هرمزگان شده‌اندتا شرایط آن‌ها را بررسی کنند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات هرمزگان اظهار کرد: این اپراتور در محل منابع مالی دولتی در مناطق روستایی شهرستان میناب، تخت و شمیل بندرعباس و کوهشا احمدی حاجی‌آباد نسبت به توسعه شبکه اقدام می‌کند.

قویدل فرد اضافه کرد:‌ ارتباطات منطقه مهدی آباد، آوین علیا و آوین سفلا در غرب فین بندرعباس نیز با توسعه شبکه ارتباطات روستایی که از برنامه‌های دولت است، برقرار شد و اهالی آن‌ها اکنون از اینترنت با کیفیت استفاده می‌کنند.

ایجاد پوشش تلفن همراه در جاده های روستایی، تامین اینترنت همگانی در اماکن عمومی شهرها، تامین تلفن همگانی در اماکن عمومی شهرها و خدمت‌های USO پست برابر تصمیمات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات جزو خدمات قابل ارائه در طرح USO براساس مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha