۲۷ فروردین ۱۴۰۲، ۱۶:۱۶
کد خبرنگار: 2158
کد خبر: 85084775
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: انجام طرح نهضت ملی مسکن در بروجرد از اولویت‌ها است

بروجرد - ایرنا - معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: انجام طرح نهضت ملی مسکن از اولویت ها است که دستگاه‌های خدمات رسان باید همکاری کنند و با سرعت مشکلات آنان حل و فصل شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مسلم مرادی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بروجرد اظهار کرد: مدیران با همدلی و همفکری مشکلات و مسائل را حل و فصل کنیم، جنگ ترکیبی در کشور به وجود آمده که اقدامات خوبی برای مقابله انجام شده و می‌شود.
وی افزود: تیم بازرسان فرمانداری به صورت نامحسوس از ادارت بازرسی می‌کنند و خدمات دهی به مردم را رصد و برخی دستگاه‌ها یک ساختار خدمت دهی مناسب به مردم ندارند که باید این ساختار اصلاح شود.
فرماندار بروجرد بیان کرد: ادارات دولتی باید در سال جدید رویکرد خود را اعلام کنند و نمره ارزشیابی دستگاه‌ها طبق نظر کار گروه ارزشیابی امتیاز دریافت می‌کنند، اداراتی که انتظارات مردمی را به خوبی برآورده کرده تشویق می‌شوند.
مرادی افزود: در شهرستان بروجرد نتوانستیم صدور کسب و کار را سه روزه صادر کنیم و این از مطالبات دولت است که باید به کمک مسوولان انجام شود.
وی با اشاره به اینکه امسال انتخابات در پیش داریم، بیان کرد: باید آمادگی لازم را داشته باشیم تا انتخابات سالم مانند گذشته برگزار شود.
وی همچنین با اشاره به اینکه سفر رییس جمهور به لرستان و بروجرد به زودی انجام می‌شود، اظهار کرد: باید آمادگی لازم برای حضور رییس جمهور در شهرستان را داشته باشیم.
فرماندار بروجرد گفت: شهرستان دارای نقاط محروم است که باید از تبصره نقاط نفتی برای محرومیت زدایی استفاده کنیم، باید تلاش کنیم با کمک نمایندگان برخی نقاط شهرستان در لیست مناطق محروم قرار بگیرند.
مرادی افزود: کمیته امداد شهرستان در سال گذشته یک هزار میلیارد اعتبار داشته که مدیر باید توانایی جذب داشته باشد، زیرا مدیران شهرستان در جذب اعتبارات مورد ارزشیابی قرار می گیرد.
وی بیان کرد: اشترینان از نقاط محروم است که باید به فکر رفع مشکلات منطقه باشیم و برای بررسی مشکلات اشترینان یک شورای اداری در شهر اشترینان به زودی برگزار می‌شود.

کمبود متخصص و تجهیزات پزشکی در بروجرد پیگیری می‌شود

مرادی با اشاره به مشکلات حوزه بهداشت و درمان افزود: در حوزه بهداشت و درمان مشکلات فراوانی داریم، کمبود متخصص و تجهیزات پزشکی که منشا گلایه مندی شهروندان است، تلاش می‌کنیم در سطح کلان پیگیری رفع مشکلات زیر ساختی با احداث بیمارستان جدید باشیم.
وی اظهار کرد: مشکل کمبود گوشت مرغ در بروجرد به علت کمبود جوجه ریزی بوده که ظرف ۲ هفته آینده حل می‌شود، اکنون نیز از خارج شهرستان مرغ مورد نیاز مردم تامین می‌شود.

مرادی تاکید کرد: ۲۵۰ معلم در آموزش و پرورش بروجرد کمبود داریم، رتبه کنکور داوطلبان شهرستان در شان مردم نیست و باید برای کسب رتبه های برتر کنکور برنامه ریزی کنیم.
فرماندار بروجرد با اشاره به مشکل در حوزه آب کشاورزی بیان کرد: بیشترین افت آب کشاورزی در استان متعلق به شهرستان بروجرد است، امور آب باید برای رفع این مشکل تلاش و اقدام جدی کند.
مرادی افزود: مدیران برای خدمت به مردم کار کنند، در بروجرد ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالایی برای کار کردن وجود دارد که مدیران می‌توانند از آنان برای پیشبرد کارها استفاده شود.

مدیران برای تحقق شعار سال تلاش کنند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: اعتبارات در نظر گرفته برای شهرستان برای رفع مشکلات کافی نیست و باید در تخصیص اعتبارات امسال تجدیدنظر شود.

سرهنگ احمد حسنوند افزود: مدیران برای تحقق شعار سال و مهار تورم و رشد اقتصاد در شهرستان کمک‌ کنند.
وی اظهار کرد: شهرستان بروجرد یک قطب صنعتی است در بروجرد سرمایه گذاران خوبی وجود دارد که اگر حمایت شوند می توانند سرمایه گذاری کنند و باعث رشد تولید در منطقه و شهرستان شوند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد بیان کرد: شهرستان بروجرد در حوزه گردشگری بسیار توانمند است و باید در این حوزه سرمایه گذاری صورت گیرد.
سرهنگ حسنوند افزود: شهرستان بروجرد ۴۰ درصد گوشت مرغ استان لرستان را تولید می‌کند ولی یک کشتارگاه دارد و به خاطر مردم باید تلاش شود یک کشتارگاه دیگر در بروجرد ایجاد شود.
وی بیان کرد: مدیر شهرستانی نباید ترس داشته باشند و امنیت مدیریتی باید حاکم شود، مدیران نباید در تصمیم گیری‌ها ترس داشته باشند و برای رشد و توسعه شهرستان کمک کنند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: در دولت سیزدهم اتفاقات خوب و شیرینی رخ داد که غول رسانه‌ای غرب با جنگ رسانه‌ای اجازه نمی‌دهد مردم طعم شیرین خدمت را درک کنند.
سرهنگ حسنوند افزود: امضای شانگهای، تنظیم معاهده ایران و روسیه، احیای دریاچه ارومیه اقدامات بزرگی بود که از ثمرات دولت سیزدهم است.
وی اظهار کرد: کشور ما از سلامت و اقتدار بالا برخودار است و توانست فتنه‌ها را خنثی کنند، امروز کشورهای غربی برای رفاقت با ایران گوی سبقت را از دیگران می‌ربایند و این نشانه اقتدار ایران در منطقه است.
وی بیان کرد: ایران به عنوان یک ابرقدرت جهانی شناخته شده است، امروز اسرائیل و آمریکا رو به زوال هستند و گرفتار جنگ داخلی شده‌اند و به زودی شاهد فروپاشی آنان خواهیم بود.

دفتر گمرک و اتاق بازرگانی در بروجرد راه اندازی شود

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: در سال جدید نیاز است، چهار نقطه صنعتی و تولیدی در شهرستان به ناحیه صنعتی تبدیل شوند که این موضوع باید از طریق استانداری لرستان پیگیری شود.
محمد اصل مرزی افزود: با توجه به وجود ۴۰ درصد صنعت لرستان در بروجرد نیاز است دفتر گمرک و اتاق بازرگانی در شهرستان تاسیس شود.
وی اظهار کرد: در حوزه تجارت نیز با توجه به اینکه ۲۶ درصد بافندگان فرش لرستان در شهرستان هستند نیاز به یک سایت نمایشگاهی در شهرستان بروجرد داریم که باید اقدامات لازم در این راستا انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا شورای اداری شهرستان بروجرد به ریاست فرماندار و با حضور همه اعضای شورای اداری در فرمانداری برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha