۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۵۹
کد خبرنگار: 2158
کد خبر: 85094179
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه اشترینان: دستاوردهای نظام اسلامی برای مردم بازگو شود

بروجرد - ایرنا - امام جمعه اشترینان گفت: دستاوردهای نظام اسلامی توسط مسوولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی برای مردم بازگو شود زیرا این مهم باعث خنثی شدن توطئه‌های دشمنان و ایجاد روحیه امید در جامعه می‌شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام میثم بیرانوند روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بروجرد که در بخشداری اشترینان برگزار شد، افزود: اگر کارهایمان را درست انجام دهیم دشمنان شکست خواهند خورد، دشمن تلاش می‌کند مردم را نسبت به نظام و مسوولان بدبین کند.

وی با اشاره به مشکلات بخش اشترینان اظهار کرد: جاده اشترینان به بروجرد نیازمند ایمن سازی است که این مهم باید به صورت جدی پیگیری شود، مردم اشترینان باید نتیجه کار مسوولان را مشاهده کنند.
حجت الاسلام بیرانوند بیان کرد: از دیگر مشکلات بخش اشترینان تعیین تکلیف ادارات رها شده است، باید نیروی انسانی برای ادارات مشخص شود.
وی اضافه کرد: ساختمان های ادارات آموزش و پرورش و بهداشت و درمان و مخابرات باید تعیین تکلیف و آسفالت جاده‌های روستایی باید اصلاح شود.
امام جمعه اشترینان ادامه داد: ساخت مصلای نماز جمعه اشترینان نیازمند اعتبار است که باید پیگیری شود.
وی یادآور شد: دمای هوای اشترینان با بروجرد اختلاف زیاد دارد، اشترینان منطقه سرد "یک" است ولی در قبوض شرکت گاز منطقه سرد "۲" محسوب شده که باید اصلاح تا قبوض مصرفی گاز با منطقه سرد "یک" محاسبه شود.
حجت الاسلام بیرانوند افزود: اشترینان مشکل کمبود آب دارد که باید بررسی و طرح نهضت مسکن ملی در اشترینان نیز باید پیگیری شود.

دشمنان همواره توطئه‌های جدیدی علیه ایران اسلامی راه‌اندازی می‌کنند

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: نظام اسلامی ایران در طول بیش از ۴۰ ساله باعث یاس و ناامیدی دشمنان بوده است، دشمنان همواره توطئه های جدید را در قالب جنگ ترکیبی بر ایران تحمیل می‌کند.
عباس گودرزی افزود: رهبر معظم انقلاب وقتی شعار سال را "مهار تورم و رشد تولید " نامگذاری می‌فرمایند نشان از این دارد که این موضوع مهم است.
وی اظهار کرد: امروز باید به مردم آگاهی و امید داد زیرا این مهم باعث ناکامی دشمنان در توطئه‌ها می‌شود.
وی بیان کرد: ملت ایران برای خدا قیام کردند و خداوند نیز ملت ایران را همواره یاری کرده، رییس جمهور امروز با اخلاص در جهت رفع مشکلات مردم تلاش می‌کند.
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: مناسبات منطقه‌ای نیز نشان از نصرت الهی برای ملت ایران است، امروز عربستان فهمیده که آمریکا و اسرائیل برای انها منفعتی ندارد و به سمت ایران آمده است.
گودرزی افزود: امروز رفع مشکلات مردم ضروری است و مسوولان باید برای رفع معضلات و مشکلات تلاش کنند خدواند نیز در این راه یاریگر مدیران و مسوولان است.
وی بیان کرد: امروز در حوزه درمان وضعیت بهتری داریم باید تلاش کنیم سطح علمی بیمارستان آیت الله بروجردی(ره) بالاتر و در حد فوق تخصصی شود.
وی اظهار کرد: بیمارستان کوثر نیز با یک سطح درمانی بالا بزودی به بهره‌برداری می‌رسد، برای اختصاص دانشگاه علوم پزشکی مقدماتی انجام شده و دانشکده پزشکی بروجرد با سه یا چهار رشته فعال است.
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: منطقه ویژه اقتصادی بروجرد در اشترینان تاسیس شده و هفته بعد با حضور رییس گمرک کشور کلنگ احداث ساختمان گمرک نیز بر زمین زده خواهد شد.
گودرزی افزود: برنامه پشتوانه صنعت پست ۲۳۰ کیلو ولت بروجرد در حال انجام است، و ۱۴۰ میلیارد تومان برای احداث چهار خطه اشترینان به نهاوند تخصیص داده شد.
وی اظهار کرد: در شهرستان بروجرد تعدادی بند خاکی احداث شده که تاثیر بسزایی در حوزه تامین آب کشاورزی دارد.
وی بیان کرد: شهرک گلخانه‌ای " شب ماه" با بیش از ۵۰۰ فرصت شغلی احداث خواهد شد و سد شهید بروجردی با ۳۵ میلیون متر مکعب و سد آبسرده با ۸۵ میلیون متر مکعب نهایی شده است.

پیگیر شهرستان شدن اشترینان هستیم

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان شدن اشترینان باید انجام شود، در سطح کشوری پیگیر این موضوع هستیم.
فاطمه مقصودی اظهار کرد: با شهرستان شدن اشترینان مشکلات حل خواهد شد، شهرستان شدن اشترینان باعث پیشرفت بروجرد خواهد شد.
وی بیان کرد: ۲۶ میلیارد تومان اعتبار برای روکش آسفالت جاده بروجرد به اشترینان اختصاص یافته جاده باید ایمن سازی شود نصب نیوجرسی در جاده ضروری است و نصب روشنایی جاده نیز باید در اولویت قرار بگیرد.
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: فرهنگسرای اشترینان کلنگ زنی شده و پیگیر ساخت آن هستیم.

مقصودی افزود: اشترینان از قدیم اداره پست داشته و پیگیر شروع به کار دوباره اداره پست اشترینان هستیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا شورای اداری شهرستان بروجرد با حضور اعضای شورای اداری شهرستان و ۲ نماینده مجلس شورای اسلامی با هدف رفع مشکلات بخش اشترینان در بخشداری اشترینان برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha