رئیس فراکسیون ورزش: سیستم انتخاب مدیرعامل سرخابی‌ها باید شفاف باشد

تهران- ایرنا- رئیس فراکسیون ورزش مجلس گفت: اینکه دو باشگاه مردمی وارد بورس شدند خوب است، به شرطی که سیستم انتخاب مدیرعامل و هیئت رئیسه هم درست و شفاف باشد.

به گزارش ایرنا، محمد مهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی یکشنبه شب در حاشیه دیدار دوستانه تیم ملی فوتسال ایران و ازبکستان که با برتری ۵ بر ۳ تیم ملی کشورمان به پایان رسید، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اول از همه بابت این برد تبریک عرض می‌کنم و بازی خیلی خوبی را از بازیکنان تیم ملی فوتسال مشاهده کردیم و به نظر من فوتسال ما یک سر و گردن بالاتر از آسیا است. اگر زیرساخت برای حضور بانوان در ورزشگاه فراهم باشد و به شرطی که شان آن‌ها حفظ شود می‌تواند حضور مفیدی باشد.

وی افزود: اولین گام در ورزش بحث زیرساخت‌ها است. ما انتظار داریم باشگاه‌ها مخصوصاً آنهایی که پر طرفدار هستند تقاضاهایی که دارند در راستای تأمین زیرساخت‌ها باشد نه اینکه بابت حقوق مجموعه و دستمزدها. ما اگر زیرساخت‌های خوبی داشته باشیم باشگاه‌ها می‌توانند درآمدزایی هم کنند. ضمن اینکه از حق پخش تلویزیونی نیز بهره‌مند شوند که دغدغه هوادار برطرف شود.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی درباره احتمال حضور استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا برای فصل آینده تصریح کرد: حضور در آسیا یکی از نیازهای فوتبال ایران است. اینکه ما تداوم داشته باشیم و هر سال نگران حذف تیم‌ها نباشیم به موضوع زیرساخت‌ها برمی‌گردد. باشگاه‌های ما باید ساختار خود را درست کنند. اینکه دو باشگاه مردمی وارد بورس شده‌اند خوب است، به شرطی که سیستم انتخاب مدیرعامل و هیئت رئیسه هم سیستم درست و شفافی باشد.

فروردین درباره ورود نهادهای بازرسی گفت: یکی از وظایف ما ورود به مباحث مالی است که ابتدا باید شفاف باشد و سپس اگر ابهامی بود در جهت رفع آن اقدام کنیم. تاکنون پرونده‌های زیادی به دست ما رسیده است، اما بحث اثبات این تخلفات بر عهده کمیسیون اصل ۹۰ است که موضوع را بررسی خواهند کرد. موضوعاتی که اثبات شود به دستگاه قضایی منتقل خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha