۲۸ فروردین ۱۴۰۲، ۸:۵۶
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85085152
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دولت سیزدهم البرز را در مسیر توسعه قرار داد

کرج - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: همت و برنامه ریزی دولت مردمی سیزدهم، این استان تازه تاسیس را در مسیر توسعه قرار داده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، مرتضی ولی پوری یکشنبه شب در جمع معتمدین استان البرز افزود: با استقرار دولت سیزدهم شاهد تسهیل در اجرای پروژه های مختلف و تخصیص اعتبارات مناسب برای شتاب بخشی طرح های توسعه ای در این استان هستیم .

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز با اشاره به ظرفیت فکری و اثرگذار معتمدین اظهار کرد: معتمدین همراهان قابل اعتمادی هستند که با بیان مشکلات می توانند دولتمردان را در تامین رفاه هرچه بیشتر برای مردم یاری دهند.

وی با بیان اینکه معتمدین از دیر باز نقش سازنده ای در رفع مشکلات اجتماعی و عمومی مردم داشتند، گفت: توقع می رود که معتمدین البرز مسوولان و مدیران دولت را در رفع مسایل اجتماعی یاری رسانند.
ولی پوری بیان کرد: نقش معتمدین و متنفذین محلی در حل و فصل مشکلات و موضوعات اجتماعی و توجه به امور خیر و عام المنفعه مهم و حائز اهمیت است و براین اساس نشست های مشورتی و هم اندیشی با معتمدین طی سال چند مرتبه برگزار شده است.
وی با بیان اینکه نشست با معتمدین و نخبگان را با توجه به ترکیب و تنوع آن ، می‌توان جزو حلقه‌های میانی مدیریت اجتماعی محسوب کرد، افزود: حلقه میانی به تعبیر مقام معظم رهبری مدظله العالی مجموعه‌هایی از خود ملت‌اند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز هدف از برگزاری این نشست ها را ارایه گزارش تحلیلی از مسیر طی شده و اقدامات در سال ۱۴۰۱، شنیدن نظرات و ارزیابی معتمدین از روند امور و خط مشی مدیریتی استان عنوان کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha