۲۸ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۵۸
کد خبرنگار: 1013
کد خبر: 85085698
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

آب مورد نیاز ۵۶ گلخانه شهرجدید مهستان البرز تامین شد

۲۸ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۵۸
کد خبر: 85085698
آب مورد نیاز ۵۶ گلخانه شهرجدید مهستان البرز تامین شد

کرج - ایرنا- مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان البرز اعلام کرد: نیاز اضطراری ۵۶ واحد تعاونی گلخانه ای مستقر در شهرجدید مهستان این استان با همکاری فرمانداری ساوجبلاغ و دیگر دستگاه های اجرایی مرتفع شد.

به گزارش ایرنا، عبدالله دارایی روز دوشنبه در حاشیه نشست بررسی مشکلات واحدهای تعاونی گلخانه ای شهرجدید مهستان شهرستان ساوجبلاغ افزود: با همکاری فرماندار شهرستان ساوجبلاغ ، شرکت آب منطقه ای ، سازمان جهاد کشاورزی و شرکت توزیع برق استان البرز موضوع قطعی آب ۵۶ واحد تعاونی گلخانه ای شهرجدید مهستان به صورت ویژه بررسی شد.

وی بیان کرد: با دستور ویژه استاندار البرز برای حمایت از تولید و اشتغال و کمک به بهبود عملکرد تعاونی های فعال بویژه تعاونی گلخانه داران شهرستان ساوجبلاغ بررسی میدانی صورت گرفت .

دارایی در بخش دیگری از سخنانش گفت: تولید و اشتغال به بهبود وضعیت اقتصادی مردم و تقویت معیشت آنان در سایه اشتغال پایدار خواهد انجامید و سیاست دولت مردمی آیت الله رئیسی بر مدار حمایت از کشاورزی و اشتغالزایی است .

وی افزود: سال گذشته ۵۶ هزار فرصت شغلی پایدار در استان البرز ثبت و ایجاد شد؛ یعنی ۱۳۰ درصد تعهد اشتغال با ۹۵ درصد صحت سنجی در بخش اشتغال نسبت به سال ماقبل داشتیم.

فرماندار ساوجبلاغ نیز این نشست گفت: اکنون یک هزار نفر در ۵۶ واحد تعاونی گلخانه‌ ای شهر جدید مهستان مشغول به کار هستند که تلاش ها بر تامین منابع آب پایدار برای این واحدها معطوف شده است .

محمدرضا البرزی افزود: برای راه اندازی این واحدهای تعاونی گلخانه ای پنج هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری شده که نقش مهمی در تولید و اشتغالزایی دارند.

در این نشست مصوب شد شرکت های آبفا و آب منطقه ای از محل ذخیره و صرفه جویی آب در اختیار گلخانه داران شهرجدید مهستان قرار دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha