۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۴۵
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85148343
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خدمات دهی به فازهای چهار و هفت شهرجدید مهستان البرز به شهرداری واگذار شد

کرج – ایرنا- فرماندار ساوجبلاغ استان البرز اعلام کرد: خدمات دهی به ساکنان فازهای چهار و هفت شهرجدید مهستان شهرستان ساوجبلاغ به شهرداری این شهر واگذار شد.

به گزارش ایرنا، محمدرضا البرزی روز پنجشنبه در حاشیه واگذاری خدمات عمومی این فازها به شهرداری گفت : شهر جدید مهستان دارای هفت فاز است که تا پیش از این با تکمیل واحدهای مسکونی مهر و انبوه سازی بخشی از آن برای ارائه خدمات عمومی به شهرداری واگذار شده بود.

وی بیان کرد: این واگذاری تحقق یکی از خواسته های به حق مردم شهرجدید مهستان برای خدمات رسانی بهتر به آنان است و همانگونه که برای پایان مدیریت دوگانه در ۲ فاز چهار و هفت قول داده بودیم، این امر امروز محقق شد.

خدمات دهی به فازهای چهار و هفت شهرجدید مهستان البرز به شهرداری واگذار شد

فرماندار ساوجبلاغ با تاکید بر اینکه مصمم هستیم گره های مدیریتی شهرستان ساوجبلاغ را با تعامل و هم افزایی با تمام مدیران ، یکی پس از دیگری بگشاییم ،خاطرنشان کرد: با تمرکز بر روی شهر مهستان، تا جبرانِ عقب ماندگی های شهر و برخورداری نسبی مردم همچون دیگر شهرها، از تلاش های شبانه روزی برای انجام خدمات بهتر و بیشتر دریغ نخواهیم کرد..

شهر جدید مهستان با جمعیتی حدود ۱۰۰ هزار نفر دارای هفت فاز است که اکنون ساخت بیش از ۱۲ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در این شهر در دست اقدام است.

قرار است بیش از ۲۱ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن دراین شهر ساخته شود ضمن آنکه حدود ۵۰ هزار واحد مسکونی مهر در این شهرساخته شده است.

گفته می شود تا پیش از این خدمات عمومی به ساکنان فازهای چهار و هفت شهرجدید مهستان توسط شرکت عمران این شهر انجام می شد که به لحاظ خدمات عمومی شهری با مشکلاتی مواجه بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha