۱۳.۵ درصد از متقاضیان نهضت ملی مسکن تایباد آورده اولیه را پرداخت کرده اند

مشهد-ایرنا - رییس بنیاد مسکن شهرستان تایباد گفت: از مجموع ۲ هزار و ۵۸۸ نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان ۱۳.۵ درصد معادل ۳۴۸ نفر آورده ۴۰۰ میلیون ریالی سهم متقاضی را به طور کامل پرداخت کرده اند.

سعید زنگنه روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر بنیاد مسکن شهرستان در قالب یک طرح ۴۳ هکتاری با ۲ هزار و ۵۳۴ واحد و سه طرح کوچکتر ۱۸، ۱۴ و ۲۲ واحدی با متقاضیان قرارداد دارد و این افراد در روند ساخت نهضت ملی مسکن ثبت نام و مشارکت کرده اند که در مجموع از این تعداد ۳۱۴ متقاضی حداقل ۴۰۰ میلیون ریال پرداخت کرده اند.

وی گفت: البته پرداختی در سه طرح کوچکتر بیش ار ۴۰۰ میلیون ریال بوده است و بیشتر این واحدها در میانه مرحله ساخت هستند.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تایباد گفت: در حال حاضر همه اقدامات قانونی در طرح شاخص ۴۳ هکتاری انجام و این زمینها به محدوده شهری تایباد الحاق شده و زمین درحال آماده سازی است.

زنگنه افزود: به مناسبت عید فطر، آن دسته از متقاضیانی که پرداخت اولیه آنها تکمیل شده در طرح ۴۳ هکتاری زمین خود را تحویل گرفته و می توانند پس از آن برای صدور پروانه ها اقدام کرده و ساخت و ساز را آغاز کنند.

وی اضافه کرد: البته باید توجه داشت از مجموع ثبت نام کنندگان در طرح بزرگ ۲ هزار و ۵۳۴ واحدی شمار قابل توجهی از متقاضیان، مبالغی کمتر از ۴۰۰ میلیون ریال مانند ۵۰ میلیون ریال پرداخت کرده اند و امید است بقیه آورده را پرداخت نمایند تا در فرایند ساخت وارد شوند.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تایباد گفت: البته باید به چهار طرح یاد شده، طرح ۱۹۰ واحدی راه و شهرسازی را هم اضافه کرد و در عمل می توان گفت در این شهرستان پنج طرح ساخت، در قالب نهضت ملی مسکن در حال انجام است که ارائه اطلاعات طرح ۱۹۰ واحدی برعهده اداره راه و شهرسازی است.

شهرستان مرزی تایباد با ۱۲۰ هزار نفرجمعیت در ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha