خبر خوش برای ۲۷ هزار سواد آموز و آموزش دهندگان استان فارس

شیراز-ایرنا-معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: آموزش دهندگان غیرفعال استان ۲۷ هزار نفر از مخاطبان دوره های سواد آموزی را از نظر باسواد یا بی سواد بودن بررسی می‌کنند لذا آموزش دهندگان غیر فعال می‌توانند بر اساس ضوابط و شرایط مجددا فعال شوند.

مجید احمدی روز سه شنبه با تشریح اقدامات انجام شده در این باره بیان کرد: به منظور تأمین نیروی انسانی آموزش دهنده مورد نیاز در سواد آموزی، آموزش‌دهنده‌هایی که در سال‌های قبل با نهضت سوادآموزی همکاری داشته و در حال حاضر غیر فعال هستند می‌توانند بر اساس ضوابط و شرایط مجددا فعال شوند.

وی افزود: فعالیت افراد مذکور در راستای تحت پوشش بردن اهداف کمی سوادآموزی و همچنین جهت اجرای مصوبه ۸۶۲ شورای عالی آموزش و پرورش صورت می‌گیرد.

معاون سواد آموزی اموزش و پرورش فارس گفت: داشتن حداقل مدرک تحصیلی فوق دیپلم ،حداکثر ۴۰ سال و دارابودن حداقل یک دوره همکاری موفق (قبولی) از شروط فعالیت مجدد آموزش دهندگان مذکور است.

احمدی بیان کرد: این آموزش دهندگان می بایست ۲۷هزار نفر از افرادی که احتمال بی سوادی آنها می رود را بررسی کنند.

وی افزود: افراد ذینفع باید نسبت به دریافت نام کاربری و رمز ورود در سامانه سواد آموزی اقدام کنند.

معاون سواد آموزی اموزش و پرورش فارس گفت: پس از دریافت نام کاربری و رمز ورود، در قسمت پالایش، افرادی به متقاضی معرفی می شوند که آموزشیار نهضت باید با مراجعه به آنها نسبت به بارگذاری مدارکشان مبنی بر بی سوادی ،یا با سوادی اقدام و مدارک معتبر را در سامانه بارگذاری کنند.

احمدی اضافه کرد: مهلت انجام پالایش اسمی برای آموزش دهندگان غیرفعال تا پایان خرداد ماه سال جاری است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha