۲۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۱۸
کد خبرنگار: 2158
کد خبر: 85086510
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فرماندار بروجرد: ایران اسلامی امن‌ترین کشور جهان است

۲۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۱۸
کد خبر: 85086510
فرماندار بروجرد: ایران اسلامی امن‌ترین کشور جهان است

بروجرد - ایرنا - معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: ایران اسلامی به برکت داشتن نیروهای مسلح قدرتمند، امن‌ترین کشور جهان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا مسلم مرادی روز سه شنبه در آیین بزرگداشت روز ارتش در پادگان مهندسی بروجرد افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار و امنیت قرار دارد. وی با بیان اینکه ایران اسلامی امروز یک کشور قدرتمند است، اظهار کرد: امروز تجهیزات نظامی ایران مورد قبول کشورهای جهان است و برای استفاده از تجهیزات نظامی ایران درخواست دارند و این نشانه قدرت بالای نظامی ایران است.
فرماندار بروجرد بیان کرد: ایران در آغاز جنگ تحمیلی قدرت نظامی بالایی نداشت ولی با غیرت و روحیه ایثار و شهادت رزمندگان، دشمن بعثی نتوانست ادعای خود مبنی بر فتح یک هفته‌ای ایران را عملی کند و شکست خورد.
مرادی افزود: بارها دشمنان اعلام کردند که ایران ۴۰ سالگی خود را نخواهد دید ولی به کوری چشم دشمنان جشن ۴۴ سالگی انقلاب نیز برگزار شد و همه این روزها شاهد زوال آمریکا و اسرائیل هستیم.

وی بیان کرد: رییس جمهور آمریکا که شعار ضد ایرانی سر می‌داد و نقشه برای شکست و تحریم ایران می‌کشید، امروز به جرم فساد در دادگاهی در آمریکا محاکمه می‌شود.
فرماندار بروجرد گفت: ایران اسلامی در جنگ تحمیلی با ۸۰ کشور به صورت مستقیم و غیر مستقیم جنگید و بعد از هشت سال با شکست دشمنان جنگ به پایان رسید.
مرادی افزود: دشمنان فتنه داعش را در منطقه به راه انداختند ولی با رشادت‌های نیروهای مسلح و فرماندهی شهید حاج قاسم سلیمانی جبهه مقاومت توانست داعش را نیز سرنگون و امنیت کشور ایران و کشورهای منطقه را برقرار کنیم.
وی بیان کرد: ایران اسلامی با داشتن نیروهای مسلح قدرتمند و با روحیه ایثار و شهادت که مجهز به سلاح ایمان هستند اجازه تعرض دشمنان به خاک کشور را نخواهد داد.
فرمانده گروه ۴۱۱ مهندسی رزمی پادگان مهندسی بروجرد نیز گفت: نامگذاری ۲۹ فروردین روز ارتش نیز از ابتکارات امام خمینی (ره) بود.

امیر علیرضا نقی زاده افزود: اقدام تاریخی امام(ره) روح تازه در کالبد ارتش دمید.

وی اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران ماموریت‌های خود را با قاطعیت انجام داد به نحوی که در طول دفاع مقدس نیز ۴۸ هزار شهید را تقدیم کرد.
فرمانده گروه ۴۱۱ مهندسی رزمی بروجرد گفت: رژیم بعثس، تفکر فتح تهران در هفت روز را داشت که ارتش توانست حرکت آنها را کند و ماشین جنگی شان را با شکست روبرو کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا رژه موتوری نیروهای مسلح شهرستان بروجرد به مناسبت روز ارتش با حضور فرماندار و امام جمعه بروجرد و اعضای شورای تامین و شورای اداری شهرستان بروجرد در پادگان مهندسی بروجرد برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha