۲۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۳۰
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85086545
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بخشداران فعالیت های انتخاباتی البرز را رصد کنند

کرج - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با تاکید بر ضرورت اشراف بخشداران به قانون انتخابات گفت: رصد مستمر فعالیت های انتخاباتی از سوی بخشداران این استان با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مرتضی ولی پوری روز سه شنبه در نشست مشورتی بخشداران استان البرز افزود: همچنین پایش سامانه جامع انتخابات و آشنایی کامل و مفصل با قوانین و مقررات انتخابات مجلس و پیش بینی و آمادگی سخت افزاری و نرم افزاری و رفع مشکلات زیر ساختی شعب انتخاباتی و عدم جانبداری از کاندیدای خاص و رعایت مر قانون در دستور کار قرار گیرد.
وی بیان کرد: در شرایط خاص کنونی، بخشداران باید ضمن آشنایی کامل با وظایف ذاتی و اختیارات بخشداران در آخرین دستور العمل های شورای عالی اداری ، احصاء مسایل و مشکلات شهرستان ها، بخش ها و روستاهای استان البرز، راهکارهای کارشناسی برای رفع مشکلات ارایه کنند.
ولی پوری با بیان اینکه مسایل اقشار مختلف جامعه در سطح بخشداری های تابعه باید به درستی و با نگاه کارشناسی بررسی شود، افزود: همواره استفاده از ظرفیت و ایده های نخبگان و افراد صاحب نظر راه گشا بوده است و می طلبد با هماهنگی بیشتر با فرمانداران نسبت به شناسایی و معرفی روستاهایی که قابلیت اجرای طرح های اقتصادی را دارند اقدامات لازم انجام شود.

بخشداران فعالیت های انتخاباتی البرز را رصد کنند


وی در ادامه به بازدید و حضور مستمر میدانی از سطح روستا تابعه (دهگردشی) و برگزاری نشست های کاری با شوراهای اسلامی، دهیاران و معتمدین توسط بخشداران تاکید کرد و گفت: مقوله اطلاع رسانی امور به مردم از اهم موضوعات است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.
ولی پوری ضمن تاکید انعکاس اخبار و فعالیت های حوزه کاری مربوطه در رسانه های محلی افزود: اطلاع رسانی به موقع و درست اقدامات و فعالیت های مورد پیگیری و در حال انجام، نقش مهمی در امید آفرینی، اقناع جامعه هدف و در نهایت؛ کسب رضایت عمومی دارد.
وی افزود: بخشداران ضمن بازدید و سرکشی از طرح ها و پروژه های عمرانی و بازدید از کارخانجات و واحدهای تولیدی و استماع مسائل و پیگیری آنها باید طرح عملیاتیِ کلان و جامعی از برنامه ها و پروژه های اولویت دار و ماندگار را در حوزه خود را تهیه و پس از اولویت بندی، در مسیر تحقق آن ها گام بردارند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه امسال برگزار می شود.

حضور میدانی مسوولان امیدآفرینی را به همراه دارد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: یکی از اقدامات مورد توجه بخشداران ضمن حضور در مراسم سیاسی، عبادی نمازجمعه و جماعات و پرداختن به امورات مردم باید دیدار با اقشار مختلف مردم، گفتگو با آن ها، احصاء مسائل و تبیین اقدامات و فعالیت های در حال انجام در بخشداری ها باشد.
وی با بیان اینکه باید خروجی فعالیت های در حال انجام تسهیل امور مردم و خدمت رسانی باشد، افزود: بخشداری باید خانه امید مردم و موجب افزایش اعتماد عمومی جامعه باشد و یکی از راه های کسب این هدف سرکشی هفتگی از ادارات و دستگاه های اجرایی است که ضرورت دارد در دستور کار قرار گیرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز در ادامه به نقش تقویت تعاملات بین بخشداران با دستگاهها، نیروی انتظامی، سپاه و حوزه های قضایی بخش و ائمه جمعه در پیشبرد امور بخشداری ها اشاره و بر توجه ویژه به این مهم تاکید کرد.
وی با تاکید بر حضور میدانی در بین مردم در راستای اعتماد سازی و امید آفرینی گفت: بخشداری ها جایگاه اول امید آفرینی در بین مردم باشند زیرا بخشداران نزدیکترین مسئول از بدنه دولت به مردم هستند و باید منشأ امید آفرینی و انتقال درست مطالبات مردم به مرکز باشد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز در این نشست، ضمن شنیدن مشکلات بخشداران، به سوالات مطروحه آنان در حوزه های مختلف پاسخ داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha