دستگاه‌های اجرایی جذب اعتبارات عمرانی ابلاغ شده را در اولویت قرار دهند

اردبیل-ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل خواستار اهتمام بیشتر مدیران دستگاه‌های اجرایی برای جذب اعتبارات ابلاغی عمرانی با هدف تزریق به پروژه‌های در حال اجرا و پرداخت مطالبات پیمانکاران شد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا سیدکمال‌الدین میرجعفریان در نشست کمیته جذب اعتبارات عمرانی استان اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن در فصل کاری و وجود پروژه‌های در حال اجرا، لازم است دستگاه‌های مرتبط عمرانی جذب اعتبارات ابلاغی را در زمان مناسب و قابل قبول، جزو اولویت خود قرار دهند.

وی افزود: جذب این اعتبارات در رونق گردش مالی در استان اردبیل و پرهیز از تأخیر در اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی حائز اهمیت است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل بیان کرد: پیمانکاران تمامی دستگاه‌های مرتبط عمرانی باید تا ۱۵ اردیبهشت در محل پروژه فعال باشند ضمن اینکه برنامه جذب ماهانه منابع دستگاه‌ها باید تا تیرماه تدوین شود.

میرجعفریان با بیان اینکه هر ۲ هفته یک‌بار جلسات پیگیری جذب اعتبارات عمرانی به‌صورت استانی برگزار می‌شود، تصریح کرد: مدیران دستگاه‌ها باید هر هفته روند جذب و تزریق اعتبارات عمرانی به پروژه‌های مرتبط را رصد کنند.

به گزارش ایرنا استان در زمینه شاخصهای زیرساختی جزو استانهای محروم کشور است از همین رو در دولت سیزدهم توسعه و تکمیل این زیرساخت‌ها و جبران عقب ماندگهای استان در اولویت قرار گرفته است.

در همین زمینه تامین منابع مورد نیاز برای توسعه و تکمیل شبکه بزرگراهی استان، حمل و نقل ریلی، تامین زیرساخت‌های بخش آب و انرژی، بخش کشاورزی در دستور کار مدیریت ارشد استان قرار داشته است به طوری که تنها در سه ماه پایانی سال گذشته در مجموع چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به پروژه مهم راه‌آهن اردبیل - میانه تزریق شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha