۲۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۴۴
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85086870
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نفرین درختان گریبان سارقان چوب را در شوش گرفت

۲۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۴۴
کد خبر: 85086870
نفرین درختان گریبان سارقان چوب را در شوش گرفت

دزفول - ایرنا - فرمانده انتظامی شوش با تاکید بر التزام پلیس برای حراست از میراث ملی گفت: چهار سارق چوب در حال سرقت درختان با گشت هدفمند پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ روح اله یاری زاده افزود: ماموران انتظامی پاسگاه شهید نادری این فرماندهی در راستای مقابله با قاچاق و سرقت چوب‌ و افراد فرصت طلب که سعی در تخریب ثروت ملی دارند، حین گشت زنی هدفمند چهار نفر سارق چوب درخت را حین سرقت شناسایی و دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه ۶۰۰ کیلوگرم زغال قاچاق و ۲ دستگاه اره برقی از متهمان کشف و ۲ دستگاه وانت متعلق به متهمان توقیف شد، ادامه داد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

غافلگیری سارقان تلفن همراه و کابل برق توسط پلیس شوش

سرهنگ یاری زاده با اشاره به وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در این شهرستان گفت: پس از وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در شوش، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی با انجام کار اطلاعاتی و فعال کردن گشت‌های هدفمند موفق شدند هویت چهار سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی آنها را در چند عملیات منسجم در مخفیگاهشان بازداشت کنند.

فرمانده انتظامی شوش با اشاره به اعتراف متهمان به ۱۰ فقره انواع سرقت در سطح شهرستان اظهار کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، ۲۰ متر سیم و کابل برق، یک دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف شد.

وی با اشاره به وقوع ۲ فقره سرقت تلفن همراه در این شهرستان، گفت: ماموران انتظامی این فرماندهی با انجام کارهای اطلاعاتی یک سارق تلفن همراه را شناسایی وپس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه متهم را بازداشت کردند.

سرهنگ یاری زاده با بیان اینکه تلاش برای شناسایی مالباختگان ادامه دارد، افزود: این سارقان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

شهروندان می‌توانند موارد مشکوک را به شماره تلفن ۱۱۰ مرکز فوریت‌های پلیس اطلاع دهند.

در روزهای اخیر گزارش های متعددی از چوب بری درختان در شهرستان شوش در رسانه ها منتشر شده که با واکنش مردم این منطقه مواجه شده است.

در پی حساسیت موضوع با انجام کارهای اطلاعاتی تاکنون چندین سارق چوب توسط ماموران فرماندهی انتظامی شوش در این شهرستان شناسایی و دستگیر شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha