۲۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۹:۵۴
کد خبرنگار: 3092
کد خبر: 85087104
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مهلت ثبت‌نام رویداد جایزه استانی جمعیت در گلستان تمدید شد

گرگان - ایرنا- دبیر ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گلستان گفت: پنجم اردیبهشت ماه سال جاری آخرین مهلت شرکت در نخستین رویداد جایزه استانی «جوانی جمعیت» در گلستان با عنوان «سهم من از جوانی ایران» است.

آزاده رجبی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رویداد با عنوان «سهم من از جوانی ایران» با رویکرد رشد ازدواج و فرزندآوری در بخش‌های رسانه، نخبگان، مدیران، خانواده‌ها، سازمان‌های مردم نهاد، شرکت‌ها و موسسات خصوصی ارزیابی می‌شود.

وی اظهار داشت: در بخش رسانه شاخص‌های محوری کارکنان رسانه، محتوای محیطی و خبر در راستای سیاست‌های جمعیتی کشور است.

وی بیان کرد: میزان ازدواج، میزان تاهل و تجرد کارکنان، میزان ولادت فرزندان کارکنان، میزان طلاق، معرفی الگوهای جمعیتی، شتاب و دقت در انعکاس اخبار جمعیتی، تولید محتوای خلاق و فاخر و برگزاری جلسات کارشناسی محورهای ارزیابی است.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری گلستان همچنین گفت: نحوه محاسبه بر مبنای تعداد ازدواج صورت گرفته، نسبت میزان کارکنان متاهل به مجرد، میزان ولادت فرزندان کارکنان، میزان طلاق کارکنان هر یک به تفکیک در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱، وجود آیین نامه های انگیزشی برای کارکنان در زمینه ازدواج و فرزندآوری، تکمیل پرسش نامه در قالب جدول۱، میزان پیام‌های محیطی در محل کار، نوآوری و خلاقیت در مناسب‌سازی محل مادر و کودک است.

رجبی افزود: تعداد خبر در راستای سیاست‌های جمعیتی کشور، میزان دقت و سرعت در انتشار خبر، نوآوری و خلاقیت در محتواهای تولیدی، تدوین خروجی جلسات کارشناسی حوزه جمعیت هم در نحوه محاسبه تاثیرگذار است.

وی اظهار داشت: بخش رسانه این رویداد در دو قسمت شخصی و خبرگزاری‌ها ارزیابی می‌شود.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری گلستان اظهار کرد: علاقمندان برای شرکت در این رویداد ایده‌های خود را به شماره ۰۹۱۱۵۲۳۴۶۸۸در بستر پیام‌رسان ایتا و شاد ارسال کنند.

رجبی گفت: این جایزه استانی بر اساس ماده ۱۹ قانون جوانی جمعیت در نظر گرفته شده که تحقق سیاست‌های ابلاغی در حوزه خانواده و جمعیت، تشویق به فرزند آوری و حمایت از عوامل تحکیم و تقویت بنیان خانواده از اهداف برگزاری این رویداد است.

وی با بیان اینکه این رویداد در هفته جمعیت سال جاری برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: پس از ارزیابی، دستگاه، موسسه، خانواده و رسانه برتر در سطح استان با حضور استاندار معرفی و با جوایز ارزنده‌ای تجلیل خواهند شد و به مرحله ملی رویداد راه می‌یابند.

۲۴ تا ۳۰ اردیبهشت هفته جمعیت است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha