۳۰ فروردین ۱۴۰۲، ۰:۳۲
کد خبرنگار: 1022
کد خبر: 85087243
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار گلستان : به‌کارگیری ظرفیت مردمی در ارائه خدمات اولویت باشد

گرگان - ایرنا  - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: به‌کارگیری ظرفیت مردمی در ارائه خدمات باید در اولویت باشد چراکه دولت سیزدهم، مردمی و انقلابی است.

به گزارش ایرنا، سیدعلی مهاجر سه‌شنبه شب در مراسم معارفه و تودیع فرماندار کردکوی در غرب استان، افزود: مردم فهیم از ما توقع کار و عمل دارند و باید در این راه، تلاش جهادی داشته باشیم.

وی خطاب به فرماندار کردکوی گفت: انتظار است محور وحدت در شهرستان باشید و برای شتاب در پیشرفت منطقه از تمام ظرفیت جامعه نخبه به خوبی استفاده کنید.

مهاجر با اشاره بر تاکید دولت سیزدهم بر استفاده از بانوان فرهیخته در پست مدیریتی، گفت: در این استان هم در به‌کارگیری این قشر در پست مدیریتی نگاه ویژه وجود دارد و تاکنون ۱۱ درصد از پست‌های مدیریتی را به بانوان اختصاص داده شده است.

فرماندار سابق کردکوی هم گفت: رهاورد سفر دولت سیزدهم در ۱۳ اسفندماه سال ۱۴۰۱ برای این شهرستان ۲ هزار و ۷۴۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب برای اجرای ۲۳ طرح مهم و زیرساختی مصوب بوده و تاکنون هفت طرح در دهه فجر سال قبل بهره‌برداری و هفت طرح دیگر عملیات آن‌ها آغاز شده است.

محمدباقر مولایی‌فر افزود: اجرا و بهره‌برداری بقیه طرح‌ها در این شهرستان از محل سفر دولت سیزدهم طی دو سال آینده پیگیری خواهد شد.

وی جذب ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار اجرای طرح‌های زیرساختی از محل تملک دارایی، احیای ۱۹ کارخانه نیمه فعال و راکد، ایجاد هزار و ۸۵۰ فرصت شغلی جدید، جذب ۳۶۰ میلیارد ریال وام تبصره ۱۶، سه هزار و ۴۹۰ میلیارد ریال وام تبصره ۱۸، پرداخت ۵۰ میلیارد ریال وام مشاغل خانگی، پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام در قالب تسهیل و رفع موانع تولید و جذب ۴۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات روستایی و عشایری را از جمله خدمات برای پیشرفت شهرستان کردکوی در سال قبل برشمرد.

مولایی فر تاکید کرد: موفقیت در ارائه خدمات در این شهرستان نتیجه راهنمایی روحانیت و همکاری مدیران دستگاه‌ها بوده است.

به‌کارگیری ظرفیت مردمی در ارائه خدمات اولویت باشد
سرپرست فرمانداری کردکوی هم گفت: سرلوحه قرار دادن منویات رهبر معظم انقلاب، اجرای سیاست‌های دولت سیزدهم، راهبرد استاندار گلستان، بومی‌سازی مسائل شهرستان در بحث رونق تولید با بهره‌گیری از ظرفیت‌های بخش دولتی و خصوصی از مهم‌ترین برنامه‌ کاری‌ام برای ارائه خدمات به مردم این شهرستان است.

فرشته ترک، همدلی و ایثار را شاخصه مهم مردم کردکوی برشمرد و افزود: با توجه به مسوولیت خطیر که توسط دولت سیزدهم به من واگذار شده، دست یاری به سوی مردم فهیم دراز می‌کنم تا با همدلی برای توسعه و پیشرفت این خطه تلاش کنیم.

وی یادآور شد: در شرایط کنونی به امید آفرینی در جامعه نیاز داریم و در این شهرستان که همدلی زبانزد خاص و عام بوده، این مهم دست یافتنی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha