۳۰ فروردین ۱۴۰۲، ۱۶:۰۴
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85088022
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

اجرای طرح هادی روستاهای البرز منوط به  اشتغالزایی است

کرج - ایرنا - استاندار البرز گفت: اجرای طرح های هادی و توسعه روستاها منوط به ارایه طرح های اشتغالزایی برای مانایی جمعیت و مهاجرت معکوس به روستاها است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "مجتبی عبداللهی" روز چهارشنبه در نشست کارگروه زیربنایی استان البرز ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، اتخاذ تصمیم کارشناسی بر مبنای آرا و همفکری مسوولان و کارشناسان مربوطه را ضروری دانست.

وی گسترش ویلانشینی ها در روستاهای خوش آب و هوای استان را عامل از بین رفتن کشاورزی و هویت سبز البرز دانست.

در نشست کارگروه زیربنایی استان البرز بررسی طرح شهرک فردآباد در خصوص طرح امکان سنجی و مکان‌یابی شهرک های مسکونی در استان موضوع تامین زمین نهضت ملی تولید مسکن، بررسی الحاق به محدوده شهر نظرآباد در راستای قانون جهش تولید مسکن و بررسی تداخل محدوده شهر جدید مهستان و محدوده ،طرح هادی روستای خور مجدد در کارگروه زیربنایی مطرح شد و مقرر شد تصمیم گیری در این خصوص پس از بازدید میدانی و بررسی های دقیق تر صورت گیرد.

همچنین بررسی درخواست جهاد کشاورزی استان مبنی بر تخصیص زمین و منابع آبی جهت اجرای طرح دانش بنیان تولید بذور هیبرید سبزی و صیفی از جمله موارد مطرح شده در این نشست بود.

این واحد تولیدی از سال ها پیش درخواست اتخاذ تدابیر لازم برای تامین بسترهای توسعه طرح تولید بذر هیبریدی را از مراجع استانی و ملی مورد پیگیری قرار داده بود ولی تاکنون نتیجه بخش نبوده، بنابراین با تدبیر استاندار البرز مقرر شد اراضی مورد درخواست این واحد تامین شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha