۳۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۵۲
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 85088688
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

مشارکت خیران استان سمنان در جشن‌های گلریزان به ٢.٨ میلیارد تومان رسید

سمنان- ایرنا- رییس کل دادگستری استان سمنان گفت: خیران استان در جشن‌های گلریزان برگزارشده در ماه رمضان ۲ میلیارد و ٨۵٠ میلیون تومان کمک کردند. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد جعفر عبدالهی روز پنجشنبه به رسانه ها ابراز داشت: پس از برگزاری آیین های سنت حسنه گلریزان در شهرستان های استان و حضور جمع کثیری از خیران در آن مراسم، به صورت نقدی و تعهدی میزان ۲ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان مساعدت مالی توسط نیکوکاران سراسر استان سمنان جمع آوری شد.

رییس هیات مدیره ستاد دیه استان سمنان گفت: به مدیر عامل ستاد دیه تاکید شد مبالغ تعهدی را از متعهدین دریافت و از آنجایی که تعداد ۵۷ زندانی محکوم مالی نیازمند در زندان های استان محبوس هستند با مشارکت های مالی دریافتی و بهره برداری از تأسیسات قانونی هرچه زودتر زمینه آزادی آنان فراهم شود.

عبدالهی به میزان نیاز بدهکاران مالی نیازمند محبوس در زندان های استان که در سال گذشته مورد حمایت های قانونی قرار گرفتند اشاره و بیان کرد: سال گذشته بدهی افرادی که با کمک‌های نیکوکاران و استفاده از تأسیسات قانونی از زندان ها آزاد شدند به میزان ۲۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بود.

رییس کل دادگستری استان سمنان با توصیه به خیران در حمایت از خانواده های زندانیان نیازمند تحت پوشش انجمن های حمایت زندانیان افزود: دستگاه قضایی استان از احوال خانواده زندانیان نیازمند غافل نیست و با اهداء بسته های معیشتی و بن های خرید نقدی حمایت از آن خانواده ها را دنبال می کند و چنانچه افرادی قصد کمک به خانواده زندانیان نیازمند را دارند می‌توانند زکات فطریه خود را به انجمن‌های حمایت زندانیان که در همه شهرستان های استان مستقر هستند اهداء و در این سنت حسنه مشارکت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha