۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۷:۴۶
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85088693
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۰۲ واحد تولیدی در کردستان زیرپوشش استاندارد است

۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۷:۴۶
کد خبر: 85088693
۴۰۲ واحد تولیدی در کردستان زیرپوشش استاندارد است

سنندج- ایرنا- سرپرست اداره‌کل استاندارد کردستان گفت: ۴۰۲ واحد تولیدی فعال در استان زیرپوشش استاندارد است و فرآورده‌های آنها براساس شاخص‌های استاندارد مشخص شده تولید می شود.

فرهاد حیدری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه کارشناسان این اداره کل بر تولید و ارائه خدمات در واحدهای تولیدی زیرپوشش استاندارد نظارت دارند، اظهار کرد: در سال گذشته ۴۰۲ واحد تولیدی فعال زیر پوشش استاندارد قرار گرفت و ۱۴۹پروانه کاربرد علامت استاندارد هم تمدید شد.

وی با اشاره به اینکه ۴۵ پروانه صدور اجباری، تشویقی و انرژی هم در سال گذشته در این استان صادر شد، ادامه داد: یک هزار و ۱۳۳مورد بازرسی فنی از واحدهای تولیدی، خدماتی، آزمایشگاهی و آسانسور و شهربازی هم در استان انجام شد.

سرپرست اداره‌کل استاندارد کردستان اضافه کرد: ۵۲۰ گشت مشترک با حضور کارشناسان ادارات دیگر هم چون صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی، جهاد کشاورزی و اتحادیه‌های صنفی برگزار کردیم.

حیدری از تهیه ۱۱ بسته آموزشی ترویجی به صورت مکتوب و غیرمکتوب در سال گذشته خبر داد و گفت: ۱۹ هزار و ۱۶۷ نفر ساعت آموزش برون سازمانی هم در ارتباط با موضوعات مربوط به استاندارد در استان ارائه شد.

وی یادآور شد: در راستای اجرای طرح طاها (طرح اجرای هماهنگ استاندارد) هم ۹ هزار و ۶۰۹ مورد بازرسی از مراکز عرضه و توزیع کالا در استان انجام شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha