۳۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۶:۰۷
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85088778
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۷۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای فاضلاب شهری ملایر اختصاص یافت

همدان- ایرنا- ۷۷۰ میلیارد ریال اعتبار با پیگیری نمایندگان مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی برای توسعه و اجرای پروژه فاضلاب شهری ملایر اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی روز پنجشنبه در این باره اظهار داشت: این رقم بودجه از محل اعتبارات ماده ۵۶ جهت توسعه و اجرای شبکه فاضلاب شهری ملایر اختصاص یافت.

"هادی بیگی‌نژاد" افزود: پس از مذاکره با دکتر خاندوزی وزیر اقتصاد، هماهنگی و جلب نظر سازمان برنامه و بودجه کشور و همچنین برگزاری جلسات و پیگیری‌های مکرر با مدیران عامل بانک‌های بزرگ کشور، در نهایت با موافقت دکتر ایمانی مدیرعامل بانک صادرات ایران این اعتبار تخصیص یافت.

وی با بیان اینکه اجرای فاضلاب شهری ملایر برای ما و شهروندان ملایری موضوعی پر اهمیت است، افزود: پیگیری‌های مستمر طی سال‌های گذشته، امروز نتیجه داد و با اختصاص این اعتبار، روند اجرایی این پروژه سرعت خواهد گرفت.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حدود ۲۰ سال از آغاز عملیات اجرایی پروژه فاضلاب شهری ملایر می‌گذرد، اما همچنان این پروژه ناتمام باقی مانده و رشد مطلوبی ندارد.

بیگی‌نژاد ابراز امیدواری کرد: با تخصیص این میزان اعتبار، جهش قابل توجهی را در اجرای پروژه فاضلاب شهری ملایر شاهد باشیم.

دیگر نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز تاکید کرد: در دیدار با "سیدضیاء ایمانی" مدیرعامل و رئیس هیات مدیره بانک صادرات کشور، ۷۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه و اجرای فاضلاب شهری ملایر اختصاص یافت.

حجت الاسلام "احد آزادیخواه" گفت: در این دیدار دستورات لازم برای پرداخت این میزان تسهیلات و اعتبار در قالب ماده ۵۶ که اصل و سود تسهیلات یک‌هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال است، برای توسعه و اجرای پروژه آب و فاضلاب شهر ملایر اختصاص یافت.

به گزارش ایرنا؛ طول شبکه فاضلاب شهر ملایر ۲۲۸ کیلومتر است و شاخص بهره‌مندی و برخورداری جمعیت ساکن در شهر ملایر از خدمات شبکه فاضلاب ۴۶ درصد است

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha