۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۵۲
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85089334
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح هلال رحمت در کردستان اجرا شد

۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۵۲
کد خبر: 85089334
طرح هلال رحمت در کردستان اجرا شد

سنندج- ایرنا-  مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: یک‌ هزار بسته معیشتی در قالب طرح هلال رحمت طی ماه مبارک رمضان توسط این نهاد در مناطق کمتر برخوردار استان توزیع شد.

پیام جلالی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امسال نیز همانند سال های گذشته در ماه مبارک رمضان، مجموعه برنامه‌های فرهنگی استان با مشارکت خیرین، جوانان، داوطلبان و امدادگران در سطح استان برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این ماه مبارک در قالب طرح هلال رحمت، بیش از یک هزار بسته معیشتی توسط حوزه داوطلبان در شعب تابعه استان کردستان بین خانواده های کم برخوردار و نیازمند توزیع و در طرح نیابت نیز از خانواده‌های نیازمند و بیمار سرکشی شد.

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان، در ماه مبارک رمضان برنامه های مختلفی از جمله اقامه نماز جماعت، ضیافت افطاری، ایستگاه سلامت، جزخوانی و تفسیر قرآن کریم، ارائه خدمات به مردم در شب های قدر، غبارروبی مساجد، حضور پر طراوت در راهپیمایی روز قدس، پرداخت کمک های بلا عوض مالی به بیماران سخت ‌درمان، آموزش به غنچه های هلال و آموزش های همگانی در خانه های هلال، مساجد و حسینه ها اجرا شد.

جلالی یادآور شد: ماه مبارک رمضان فرصت ارزشمندی برای برگزاری برنامه های فرهنگی و تربیتی بود و امدادگران، جوانان و داوطلبان هلال احمر در تمامی عرصه‌ها با تأسی گرفتن از رهنمودهای دین مبین اسلام در راستای حفظ کرامت انسانی و خدمات‌رسانی به همنوعان توانسته اند به خوبی ایفای نقش کنند.

وی ادامه داد: داوطلبان در ماه مبارک رمضان کوشیدند که همچون گذشته با فعالیت های فرهنگی و معنوی در تمام دقایق این ماه الهی، مهربانی و خدمت به همنوعان، دوستی و کرامت انسانی را ترویج دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: امدادگران، جوانان و داوطلبان برای پوشش امدادی مراسم باشکوه نماز عید سعید فطر و ارائه خدمات به مردم آماده هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha