۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۷:۰۲
کد خبرنگار: 5200
کد خبر: 85089451
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی پرند از مطالبات شهروندان در آستانه اجرایی شدن

رباط کریم - ایرنا - فرماندار شهرستان رباط کریم گفت: بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی شهر که از مطالبات اصلی و نیازهای اساسی مردم شهر پرند است با پیگیری های مجموعه فرمانداری ، همت دولت سیزدهم و شرکت عمران پرند مقدمات کلنگ زنی آن فراهم شده و کار ساخت آن شروع می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امید احمدی در سخنرانی بعد از خطبه نماز جمعه شهر پرند گفت: بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی شهر پرند با همکاری دولت و شرکت عمران پرند به زودی کلنگ زنی خواهد شد.

وی افزود: با پیگیری های مسئولان ذیربط شهرستان، اتفاقات خوبی در شهر پرند رقم می خورد از جمله پروژه هایی که چندین سال است که به دلایل مختلف و کمبود بودجه کارهای ساخت آن متوقف شده و از خواسته ها و مطالبات مردم بوده است.

احمدی به پروژه تصفیه خانه پرند که از سال ۹۱ شروع و راکد مانده بود اشاره و خاطرنشان کرد: تصفیه خانه شهر پرند از سال ۹۱ شروع و در حال اجرا بود که به دلیل عدم پیگیری و کمبود بودجه راکد مانده بود که به برکت دولت سیزدهم و دستور رئیس جمهور در سفر خود به پرند بودجه و اعتبار تخصیص یافت و به زودی فاز دوم ان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول به تکمیل پروژه مترو پرند از سال ۱۴۰۰ اشاره و اعلام کرد: ساخت مترو پرند از ۱۲ سال پیش شروع و راکد مانده بود از سال ۱۴۰۰ با دستور استاندار و با تخصیص ۱۲۰۰ میلیارد بودجه و با همکاری قرارگاه قائم در حال اجرا است و پیشرفت بسیار زیادی داشته است.

احمدی ادامه داد: وظیفه همه مسئولین امید آفرینی برای مردم و رویکرد دولت سیزدهم در کنار مردم بودن است و با تمام توان تلاش خواهیم کرد به قول و وعده های خود جامه عمل بپوشانیم تا موجبات رضایت و خشنودی مردم را فراهم آوریم.

فرماندار رباط‌کریم در ادامه‌ به مسئله تقسیمات شهر پرند اشاره‌ کرد وگفت موضوع مطالبات تقسیماتی شهر پرند در استان تهران وزارت کشور مراحل‌ خود را طی کرده وبه هیات دولت ارسال شده که‌ بعد نظر کارشناسان مطرح وتصمیم گیری خواهد شد.

فرماندار شهرستان رباط‌کریم در حاشیه نمازجمعه با حضور در بین نمازگزاران درخواست ها و مطالبات آنان را بررسی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha