۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۸:۴۸
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85089492
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عتاب اهوازی به عنوان شهردار دزفول معارفه شد

۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۸:۴۸
کد خبر: 85089492
عتاب اهوازی به عنوان شهردار دزفول معارفه شد

دزفول – ایرنا – آیین معارفه شهردار جدید دزفول عصر جمعه در سالن همایش های فرمانداری این شهرستان برگزار و محمد عتاب اهوازی به عنوان شهردار جدید این شهر معارفه شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شهردار جدید دزفول در این آیین گفت: به مردم دزفول قول می دهیم که تا آخر امسال این شهرستان به کارگاه عمرانی تبدیل شود که رسیدن به این مهم نیاز به حل مسایل مالی، بدهی سنگین و انضباط بخشی در شهرداری دارد.

محمد عتاب اهوازی، دزفول را شهر مردم ولایتمدار و شهید پرور دانست و افزود: مردم دزفول نسبت به شهر خود احساس دل بستگی می‌کنند که این موضوع علاوه بر کمک به مدیران شهری برای خدمت بهتر، به دلیل انتظار بالای مردم از مسوولان نیاز به تلاش مضاعف دارد.

وی گرفتن مسوولیت در دزفول را دشوار دانست و افزود: مدیریت شهری دزفول با دیدگاه جهادی و الگو گرفتن از مکتب حاج قاسم سلیمانی به دنبال کار ماندگار در این شهر است.

سند چشم انداز پنج ساله دزفول تدوین می شود

عتاب اهوازی ادامه داد: کار جهادی به معنای کار عجله‌ای نیست بلکه کار جهادی، تلاش با برنامه و علمی برای خدمت به مردم است.

شهردار جدید دزفول افزود: حمایت محکم اعضای شورای اسلامی شهر دزفول سرمایه بزرگی است که پشتوانه مدیریت شهری برای خدمت به مردم دزفول است.

وی گفت: تدوین سند چشم انداز پنج ساله دزفول در حوزه های مختلف شهرسازی، ترافیک، فرهنگی و عمرانی به عنوان اولویت در دستور کار است که با تغییر مدیران این ریل گذاری با حضور مدیران جدید ادامه یابد.

عتاب اهوازی افزود: مدلی برای اقتصاد شهری بر گرفته از علم ایرانی اسلامی وجود ندارد که شهرداری دزفول تلاش می‌کند این شهرستان اولین مدل اقتصاد شهری مبتنی بر این الگو را به وزارت کشور ارایه کند.

به گزارش ایرنا، اعضای شورای اسلامی شهر دزفول پس از قبول استعفای محمدحسن عیسی زاده شهردار سابق این شهر در دهم آذرماه پارسال، در طی یک پروسه طولانی و بررسی گزینه‌های مختلف سرانجام در بهمن ماه 1401 به محمد عتاب اهوازی به عنوان شهردار جدید این شهر رای اعتماد داد.

عتاب اهوازی دارای مدرک کارشناسی معماری و کارشناسی ارشد عمران است. سرپرست شهرداری کلانشهر اهواز، شهردار منطقه یک اهواز، شهردار پردیس اهواز، شهردار منطقه ۶ اهواز و مدیر پسماند شهرداری اهواز از سوابق شهردار جدید دزفول است.

عتاب اهوازی همچنین در کارنامه کاری خود ناظر طرح محرومیت زدایی محلات کم‌برخوردار اهواز، معاون سازندگی و محرومیت زدایی بسیج شهرداری اهواز، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۴ اهواز، مدیر امور فرهنگی شهرداری اهواز و مدیر امور اجتماعی شهرداری اهواز بوده است.

در این آیین که با حضور مسوولان شهرستان و همچنین محمد خانچی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان برگزار شد از خدمات محمدحسن عیسی زاده شهردار سابق و همچنین عباس یوسفی نژاد سرپرست شهرداری دزفول تقدیر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha