۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۰:۵۶
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85089501
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کدورت؛ دلیل اصلی افت فشار آب برخی از نقاط استان لرستان است

خرم آباد_ ایرنا_ مدیرعامل شرکت آبفا لرستان گفت: کدورت؛ دلیل اصلی افت فشار آب برخی از نقاط استان است که این مشکل به زودی حل رفع می‌شود.

به گزارش ایرنا،یاسر اکبریان روز جمعه در خصوص افت فشار آب در برخی مناطق شهر خرم‌آباد، در گفت و گو با خبرنگاران توضیح داد: افت فشار به خاطر بحث کدورت آب است، به خاطر اینکه بتوانیم آب را بین مناطق دیگر تقسیم کنیم، فشار آب را در برخی نقاط کاهش داده‌ایم. اما به منزله قطعی نیست.

وی با اشاره به اینکه افت آب موقت است، اظهار کرد: پیش بینی ما این است که امروز و فردا اوج سختی و کدورت آب باشد، امیدواریم از فردا به سمت کاهشی پیش برویم.

مدیرعامل شرکت آبفا لرستان گفت: کدورت آب در حال بررسی است اما نسبت به دیروز پایین‌تر و ثابت مانده است، همه چیز بستگی به ساختار چشمه‌ها دارد.

اکبریان با اشاره به اینکه در پشت بازار با اوج کدورت آب مواجه هستیم، اظهار کرد: آبرسانی به پشت بازار، اسد آبادی، قسمتی از علوی و مطهری از طریق ۵۰ تانکر انجام می‌شود.

به گفته وی تیمی از وزارت نیرو و آبفا کشور در استان حضور دارند و مشغول رصد و ارزیابی کدورت آب هستند.

مدیرعامل شرکت آبفا لرستان خاطرنشان کرد: مردم نگران تامین آب آشامیدنی ضروری خود نباشند، وزارت نیرو، شرکت آبفا کشور و استان‌های معین کمک‌های لازم را در این زمینه انجام می‌دهند.

اکبریان با اشاره به اینکه نزدیک به ۴۰ درصد از مناطق شهر خرم‌آباد دچار کدورت تقریباً شدید شده بود، عنوان کرد: با تلاش و برنامه‌های ضربتی که توسط بخش امدادی و اتفاقاتی همچنین عملیاتی شرکت انجام گرفته این حجم در حال حاضر (امروز جمعه) به زیر ٢٠ درصد رسیده است.

وی عنوان کرد: تلاش می‌کنیم ظرف ٢۴ ساعت آینده بخش قابل توجهی از این مشکل را نیز حل کنیم.

مدیرعامل شرکت آبفا لرستان در پایان تاکید کرد: نکته دیگر اینکه آب شهر به لحاظ میکروبی و شیمیایی مشکلی ندارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha