۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۱۵
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85089630
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۲۹ صندوق قرض‌الحسنه مردم یار در استان زنجان فعالیت می‌کند

زنجان - ایرنا - جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان از فعالیت ۶۲۹ صندوق قرض‌الحسنه مردم یار در این استان با تسهیلگری بسیج سازندگی خبر داد و گفت: از طریق این صندوق‌ها تسهیلات مختلفی در راستای کمک به اشتغال‌های کوچک در روستاها پرداخت می‌شود.  

سردار ابوالفضل طهماسبی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این صندوق ها در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی فعالیت های پویایی دارد و تلاش ما تقویت هر چه بیشتر آنها است.

وی اظهار کرد: تاکنون از طریق بسیج سازندگی، تسهیلگری لازم برای راه اندازی ۴۸ تعاونی اشتغالزا انجام شده است تا از این طریق، اقدامات و فعالیت های مربوط به ایجاد شغل در مناطق مختلف استان دنبال شود.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) از معرفی ۲ هزار و ۴۶۲ نفر به بانک های عامل جهت دریافت تسهیلات تبصره ۱۶ اشتغالزایی طی سه ماهه چهارم سال گذشته خبر داد و گفت: طی این مدت ۴۰ نمایشگاه اقتصاد مقاومتی برای عرضه محصولات و حمایت از اشتغال های ایجاد شده در سطح شهرستان های استان برگزار شد.

سردار طهماسبی از برنامه ریزی برای راه اندازی سه هزار نیروگاه خورشیدی پنج کیلوواتی در استان خبر داد و گفت: جامعه هدف این طرح، خانوارهای کم برخوردار استان هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha