اجرای ۲۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی در زنجان

زنجان - ایرنا- مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه‌ انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: ۲۰۰ عنوان برنامه در زمینه‌های فرهنگی و بصیرتی به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی در استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام حسن بیگدلی روز چهارشنبه در نشست خبری در خصوص تشریح برنامه‌های هفته عقیدتی و سیاسی استان، افزود: برگزاری همایش هادیان سیاسی سپاه و بسیج، تشکیل قرارگاه ویژه حجاب و عفاف، تجلیل از اساتید، فرهنگیان و مربیان برجسته، برگزاری کرسی‌های هم اندیشی توسط بسیج اساتید، اجرای طرح ناظر در خصوص حجاب و عفاف و برگزاری نمایشگاه آثار شهید مطهری از جمله برنامه های این هفته است.

وی اضافه کرد: آگاهی‌بخشی به مجموعه سپاه و بسیج در مسائل سیاسی، دشمن‌ شناسی، دوست‌ شناسی و جریان‌ شناسی از جمله محورهای مورد توجه در این هفته است.

این مسوول با بیان اینکه سپاه مجموعه نظامی نیست بلکه یک مجموعه انقلابی است، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در راستای احکام ارایه شده به سپاه سه محور اساسی ارتقای بصیرت دینی، تقویت روحیه جهادی و انقلابی و بهره گیری از حوزه‌های علمیه را مطالبه کرده‌اند که باید مورد توجه قرار داشته باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha