۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۵۶
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85089711
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده ولی فقیه در کردستان بر پرهیز از دوقطبی شدن جامعه تاکید کرد

سنندج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در کردستان بر تقویت وحدت در همه زمینه‌ها از جمله اجتماعی، سیاسی و فرهنگی و پرهیز از دو قطبی شدن جامعه تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز شنبه در خطبه‌های نماز عید فطر در حسینیه سنندج اظهار کرد: خیلی‌ها به دنبال دامن زدن به دو قطبی شدن جامعه هستند، به عنوان نمونه در مورد رویت هلال و عید فطر صحبت‌هایی شنیده می‌شود که باعث تاسف است.

وی ادامه داد: برخی‌ها چشم‌شان از تلسکوپ‌ها و دوربین‌ها قوی‌تر است، اما در دیدن ماه بسیار مهارت دارند و برای ایجاد تفرقه و انشقاق به حرف‌های سخیف غیر علمی روی می‌آورند.

نماینده ولی فقیه در کردستان با تاکید بر اینکه مراقب توطئه‌های دشمنان باشیم، ادامه داد: در این شرایط کنونی باید امیدافزایی و امیدآفرینی کنیم، گر چه اشکالات و انتقاداتی وجود دارد اما دولتمردان زحمت می‌کشند.

حجت‌الاسلام پورذهبی با بیان اینکه اکثر مفسدان انسان‌های ثروتمندی هستند، اما باز دنبال طمع‌ورزی بوده و هر گونه خطایی از آنان سر می‌زند، اضافه کرد: امروز که روز رحمت و مغفرت است، همه به درگاه خداوند پناه آورده و ضمن ترک گناه، طلب بخشش کنیم.

وی با تاکید بر اینکه تحقق شعار سال در حد شعار نباشد، یادآور شد: امیدواریم با تاکیدات رهبر معظم انقلاب امسال شاهد خبرهای خوشی باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با اشاره به وضعیت کشور، اظهار کرد: تلاش‌های دیپلماتیک از اواخر سال گذشته رقم خورده و به ثمر نشسته و این نشان می‌دهد اگر کسی بر مواضع خود باقی بماند، طرف دیگر باید مواضع خود را اصلاح کند.

حجت‌الاسلام پورذهبی از تلاش‌های متولیان امنیت در کشور و استان قدردانی کرد و یادآور شد: نیروهای سپاه، انتظامی، مرزبانی، بسیج و دستگاه‌های امنیتی در اتفاقات سال گذشته بسیار زحمت کشیدند و بیش از ۱۰۰ روز در آماده‌باش کامل بودند تا مردم آسیبی نبیند و در این راه شهدای زیادی را نیز تقدیم کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha