۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۹:۱۳
کد خبرنگار: 2158
کد خبر: 85089719
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه بروجرد:‌ رعایت قانون در همه کارها ضروری است

بروجرد - ایرنا - امام جمعه بروجرد گفت: رعایت قانون و مقررات در همه کارها و اقدامات ضروری است و همه باید در این راستا تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز عید فطر که در مصلای امام خمینی (ره) بروجرد برگزار شد، افزود: اگر قانون نباشد هرج و مرج و بی نظمی به وجود می‌آید.

وی اظهار کرد: از نیروی انتظامی تقاضا داریم با بی نظمی و رعایت نکردن قانون از سوی برخی از افراد برخورد قاطع و قانونی کند.
حجت الاسلام حسینی همچنین با تبریک عید سعید فطر بیان کرد:‌ یک ماه روزه داری و بندگی خداوند باید سبب شود تا اخلاق اسلامی را رعایت کرده و از برداران و خواهران خود کینه به دل نداشته باشیم.

وی اضافه کرد: اخلاق نیکو و کمک به یکدیگر از آموزه‌های دین اسلام است که باید در جامعه اسلامی ترویج داده شود.

- نماز عید سعید فطر همزمان با سراسر کشور روز شنبه با حضور اقشار مختلف مردم لرستان در مصلاها، مساجد و حسینیه‌ های این استان اقامه شد.

امسال میزان زکات فطره در لرستان معادل سه کیلوگرم گندم به مبلغ ۵۰ هزار تومان یا معادل سه کیلوگرم برنج ایرانی به مبلغ ۳۳۰ هزار تومان و برنج خارجی به مبلغ ۱۵۰ هزار تومان تعیین شده است همچنین کفاره افطار غیر عمدی روزه، برای هر روز، یک مد ۷۵۰ گرم طعام به مبلغ ۱۲ هزار تومان و برای کفاره افطار عمدی روزه به ازای هر یک روز ۷۲۰ هزار تومان می باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha