۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۳۱
کد خبرنگار: 2158
کد خبر: 85098315
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه بروجرد: دستاوردهای نظام اسلامی برای جوانان بیان شود

بروجرد - ایرنا - امام جمعه بروجرد گفت: دستاوردها و پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی برای نسل امروز به خصوص جوانان و نوجوانان بیان و بازگو شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدعلی حسینی روز دوشنبه در نشست هم اندیشی اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد افزود: اخلاق و رفتار انسان مرهون داشتن اعتقادات دینی عمیق است، در دین اسلام به مطالعه، تحقیق و پژوهش تاکید بسیار شده است.
وی اظهار کرد: قرآن کتاب آسمانی است و عمل به دستورات این کتاب آسمانی برای انسان کافی است، اینکه خدا از رگ گردن به انسان نزدیکتر است و هرکجا باشیم خدا با ماست و خداوند بر همه چیز احاطه دارد نشان اعتقاد قلبی انسان به خداوند است.
امام جمعه بروجرد گفت: خداوند خیلی مهربان است و بندگانش را دوست دارد اگر خدا انسان را رها کند و مورد غضب خدا باشد، سقوط خواهد کرد.
حجت الاسلام حسینی بیان کرد: باید خداوند را باور کنیم که و یقیت داشته باشیم که همه کاره انسان‌ها خداوند است، اگر بخواهیم خودسازی کنیم سال‌ها زمان نیاز داریم انسان گرفتار دنیا مانند پرنده‌ای است که می‌تواند پرواز کند ولی وزنه‌ای به پای او بسته‌اند که توان پرواز ندارد.
وی اضافه کرد: اگر انسان تعلقات دنیوی را کم کند و به در خانه خدا برود زود به مقصد می‌رسد، باید آموزه‌های دینی اسلام را صحیح به جوانان آموزش داد.
امام جمعه بروجرد گفت: خیلی از جوانان ما از پیشرفت‌های علمی و فناوری کشور خبر ندارند زیرا اخبار مسموم را از رسانه های بیگانه و دشمنان دریافت می‌کنند.
امام جمعه بروجرد گفت: امروز در عرصه پزشکی پیشرفت‌های بزرگی داریم به صورتی که از کشورهای دیگر برای معالجه به ایران مراجعه می‌کنند.
حجت الاسلام حسینی افزود: متاسفانه برخی جوانان آنچنان تحت تاثیر دشمنان هستند که چشمانشان را بر روی پیشرفت‌ها بسته‌اند، این جوانان فرزندان خودمان هستند و باید با آرامش و ملایمت آنها را امر به معروف و نهی از منکر کنیم.
وی اظهار کرد: امروز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی موجود در اجتماع متاثر از تبلیغات مسموم دشمنان است که برخی ناآگاهانه وارد این مسئله شده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha