۲۴ خرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۰۶
کد خبر: 84788372
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مادر شهید شیرازی در پیشوا آسمانی شد

۲۴ خرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۰۶
کد خبر: 84788372
مادر شهید شیرازی در پیشوا آسمانی شد

پیشوا- ایرنا- حاجیه خانم زهرا رجبی مادر شهید سرافراز ایران اسلامی مرتضی شیرازی روز سه‌شنبه در شهرستان پیشوا دار فانی را وداع گفت و به دیدار فرزند شهیدش شتافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حاجیه خانم زهرا رجبی که در طول دوران هشت سال دفاع مقدس، یکی از فرزندان خود را در راه دفاع از ارزش‌های اسلامی، تقدیم راه خداوند متعال کرد، بر اثر کهولت سن، دعوت حق را لبیک گفت و به دیدار فرزند شهیدش شتافت.

قرار است که پیکر این مادر فداکار روز چهارشنبه ۲۵ خرداد از ساعت  ۱۷ در روستای طارند پائین تا امامزاده دوتن این روستا تشییع و به خاک سپرده شود.
شهید مرتضی شیرازی در سال ۱۳۶۳ در حالی که فقط ۲۱ سال سن داشت، در منطقه سومار بر اثر اصابت ترکش خمپاره به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

مادر شهید شیرازی در پیشوا آسمانی شد


ابراهیم تاجیک‌نوری فرماندار شهرستان پیشوا با صدور پیامی درگذشت این مادر شهید را تسلیت گفت.
در متن این پیام آمده است: مادران مؤمنه شهدا که عزیزترین هستی خود را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند، اسوه‌های واقعی ایثار و گذشت هستند، که در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام و با تأسی به سیره حضرت صدیقه کبری، فاطمه زهرا (س)، فرزندان شجاع، بصیر و انقلابی تربیت و در دفاع از ارزش‌ها، تقدیم ایران اسلامی کردند.
وی افزود: بدینوسیله درگذشت اسوه صبر و ایثار، ایمان و مقاومت مرحومه حاجیه خانم زهرا رجبی، مادر گرانقدر شهید والامقام مرتضی شیرازی را به خانواده محترم‌ ایشان و مردم شهید پرور شهرستان پیشوا تسلیت عرض می نمایم و از منظر ادب و ارادت، بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مراتب ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت می‌نمایم.
شهرستان پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.
مردم شهرستان پیشوا در طول دوران هشت سال دفاع مقدس ۳۳۵ شهید تقدیم اسلام کرده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha