۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۴۴
کد خبر: 85089985
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پیش‌بینی «شیش در چهار» برای یکصدمین شهرآورد

۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۴۴
کد خبر: 85089985
پیش‌بینی «شیش در چهار» برای یکصدمین شهرآورد

تهران - ایرنا - «شیش در چهار» عنوان برنامه ورزشی رادیو صبا است که روزهای آخر هفته با نگاهی طنز به اخبار و حواشی و کری خونی بین هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس می پردازد.

به گزارش ایرنا از رادیو صبا، «شیش در چهار» روز یکشنبه سوم اردیبهشت به مناسبت برگزاری صدمین شهرآورد در قالب ویژه برنامه با پخش کری خوانی هواداران و گزارش طنز شهرآورد صدم همراه مخاطبان می شود.

این برنامه با آیتم‌های متنوع مسابقه، پیش بینی مسابقات فوتبال لیگ برترو شهرآورد، تاریخچه لیگ برتر و شهرآورد و گفت و گوی فوتبالی هنرمندان و پیشکسوتان همراه مخاطبان می شود.

همچنین این برنامه با اجرا و بازیگری امیر بیشه و علی زمانی به عنوان دو نفر از هواداران تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس راهی آنتن می‌شود که ضمن کری خوانی و طرفداری از تیم‌های فوتبالی مورد علاقه‌شان به تحلیل اخبار و حواشی فوتبالی می‌پردازند.

علاقه‌مندان به فوتبال در این برنامه می توانند برای همراهی تیم مورد علاقه خود کری خوانی کنند. شیش در چهار ضمن پخش کری‌خوانی قرمز و آبی‌ها، شهرآورد نودونهم را با نگاهی طنز برای مخاطبان گزارش می‌کنند.

شیش در چهار روز یکشنبه سوم اردیبهشت ساعت ۱۵:۳۰ به تهیه‌کنندگی رضا عزتی و اجرای امیر بیشه و علی زمانی از رادیو صبا پخش می‌شود.

پیش‌بینی «شیش در چهار» برای یکصدمین شهرآورد

دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال در هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر ایران و صدمین شهرآورد پایتخت ساعت ۱۶ روز یکشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha