۲۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۳۴
کد خبرنگار: 2296
کد خبر: 85417295
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پخش «آرزوهای فوتبالی» از تلویزیون

۲۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۳۴
کد خبر: 85417295
پخش «آرزوهای فوتبالی» از تلویزیون

تهران- ایرنا- مستند «آرزوهای فوتبالی» به کارگردانی امیر اسکندری همزمان با شهرآورد ۱۰۳ پایتخت از شبکه سلامت تلویزیون پخش می‌شود.

به گزارش ایرنا، مستند «آرزوهای فوتبالی» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی امیر اسکندری به آرزوهای کودکان و نوجوانانی می‌پردازد که علاقه‌ بسیاری دارند تا در آینده در ورزشگاه آزادی در تیم‌های مطرح پرسپولیس و استقلال بازی کنند اما با توجه به فحاشی و درگیری و زورگویی‌هایی که به وجود می‌آید کودکان و نوجوانان نمی‌توانند از نزدیک بازیکنان و اسطوره‌های خودشان را ببینند و مشکل بزرگتر اینکه افراد فحاش و خشن به روحیات لطیف کودکان و نوجوانان و استعدادهای آنان توجه نمی‌کنند.

در نهایت این کودکان و نوجوانان فوتبال را کنار می‌گذارند و فوتبال ایران از وجود این استعدادها بی‌بهره می‌شود.

علی‌رغم اینکه یکی از اصلی‌ترین بخش‌های فوتبال حرفه‌ای رعایت اخلاق در فوتبال است، ما می‌توانیم با رعایت اخلاق حرفه‌ای تاثیر مثبتی در این ورزش تاثیرگذار داشته باشیم.

پخش «آرزوهای فوتبالی» از تلویزیون

اسکندری در این اثر تلاش کرده شاید خیلی کم اما به اندازه یک مستندساز تاثیرگذار باشد.

عوامل این اثر مشاور طرح: سرهنگ بابک نمک شناس، مدیر تولید و دستیار کارگردان: علیرضا اسکندری، ایده طرح: محمدرضا اسکندری، فیلمبرداران: علیرضا اسکندری، فرهاد عزتی، یحیی عباس زاده، سیداحسان محمدی، محسن منهوئی، محمد اسعدی، ماهان جاورسینه، حسین محبت پناه، محمد بهرامخانی اینچه، ادیک قراپتی هارطونیان، امیر اسکندری، صدابردار: حسین بدری، محمد اسعدی، تدوینگر: ابوالفضل اسعدی، امیر اسکندری، گوینده متن: روح الله کرمی.

مستند «آرزوهای فوتبالی» چهارشنبه- ۲۳ اسفندماه- ساعت ۱۳ از شبکه سلامت تلویزیون به روی آنتن می‌رود.

یکصدوسومین شهرآورد بزرگ فوتبال ایران چهارشنبه-۲۳ اسفندماه- ساعت ۲۰ در ورزشگاه آزادی بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس برگزار می‌شود. این دیدار از هفته بیستم لیگ فوتبال ایران برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha