۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۵۱
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85090765
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

متخلفان اقتصادی خراسان شمالی حدود ۶۳ میلیارد ریال جریمه شدند

بجنورد-ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی گفت: متخلفان اقتصادی در طرح ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان ۶۲ میلیارد و ۹۸۲ میلیون ریال جریمه شدند.

سیدجواد سیدالموسوی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طرح نظارت بر بازار ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان از هشتم اسفند ماه پارسال آغاز شد و تا پایان فروردین ماه امسال ادامه یافت.

وی خاطرنشان کرد: ۳۷۵ گروه گشت مشترک در این طرح نظارت بر بازار را بر عهده داشتند و سه هزار و ۲۵۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی، توزیعی و تولیدی انجام شد.

سیدالموسوی افزود: در این مدت یکهزار و ۴۷۶ فقره پرونده به تعزیرات حکومتی استان وارد و به یکهزار و۴۴۷ فقره پرونده رسیدگی شد.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح؛ گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و عدم رعایت مقررات بهداشتی از مهمترین موضوعات تخلف بازاریان و اصناف استان گزارش شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی اظهار کرد: در نتیجه بازسی ها و نظارت ها بر بازار در این مدت ۱۷ واحد صنفی پلمب و ۱۱ واحد هم به نصب پارچه تخلف محکوم شدند.

وی ادامه داد: مردم هرگونه تخلف را از طریق سامانه تلفنی ۱۳۵ و یا سامانه اینترنتی www.tazirat۱۳۵.ir اعلام کنند تا در اسرع وقت بررسی و رسیدگی شود.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و در این استان حدود ۳۰ هزار واحد صنفی فعالیت می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha