۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۹:۲۶
کد خبرنگار: 2158
کد خبر: 85091793
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رونمایی از ۲ کتاب در بروجرد

۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۹:۲۶
کد خبر: 85091793
رونمایی از ۲ کتاب در بروجرد

بروجرد - ایرنا - رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد گفت: از ۲ کتاب" عشق بازی با واژه‌ها" و "سودای خلافت اسلامی" در مرکز اسناد و شناسایی مفاخر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد رونمایی شد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد حمید آقایی افزود: کتاب شعر عشق بازی با واژه‌ها اثر "رضا روزگر" و کتاب سوادی خلافت اسلامی نوشته محمدامین گودرزی از نویسندگان بروجردی است.

وی اظهار کرد: کتاب "سودای خلافت اسلامی" عقاید داعش و دشمنان اسلام را شرح می‌دهد، هدف این کتاب آگاهی بخشی از نحوه شکل گیری داعش و عقاید آنان و همچنین شباهت‌ها و تفاوت‌های آن‌ها با گروه‌های سلفی و وهابی است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد بیان کرد: همچنین در کتاب "عشق بازی با واژه‌ها" اشعار احساسی و پر از تخیل در انواع قالب‌های شعری چون مثنوی و غزل سروده شده است، لازم به ذکر است پیش از این ۶ کتاب با عناوین از حکیم توس تا قلندر شیراز، صدای سخن عشق، مشرق ساغر، کلان روایت‌ها و خرده روایت‌ها از منظری متفاوت، از قلمرو شعر کلاسیک تا قلمرو شعر نو و طلوع شمس عشق از اشعار و نوشته های رضا روزگر منتشر شده است.

آقایی اضافه کرد: سال گذشته بیش از ۷۰ عنوان کتاب از نویسندگان و ناشران شهرستان بروجرد در مرکز اسناد و شناسایی مفاخر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد رونمایی شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha