۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۳۸
کد خبرنگار: 2158
کد خبر: 85098961
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رونمایی از ۲ کتاب در بروجرد

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۳۸
کد خبر: 85098961
رونمایی از ۲ کتاب در بروجرد

بروجرد - ایرنا - رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد گفت: ۲ کتاب "نزله پدر بیماری‌ها" و "روزی ما دوباره کبوترهایمان را پیدا خواهیم کرد" در مرکز اسناد و شناسایی مفاخر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد رونمایی شد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد حمید آقایی افزود: کتاب "نزله پدر بیماری ها" نوشته ابوالفضل پیرهادی از مجموع کتب سبک زندگی مهدوی است، نزلِه یعنی چیزی که از بالا به پایین می‌آید، در طب سنتی به فضولات گوارشی سلول‌های مغزی که به شکل ترشحات و خلط به پشت گلو می‌ریزند، نزله می‌گویند حکما آن را پدر امراض نامیده‌اند زیرا بیماری‌ها از انواع نزله‌ها نشات می‌گیرند، همه بیماری‌ها علت‌هایی دارند نویسنده در این کتاب کوشش نموده تا علت بیماری‌ها را شرح دهد تا راه رسیدن به سلامتی هموار گردد.

وی اظهار کرد: ابوالفضل پیرهادی متولد۱۳۶۷ پژوهشگر و مدرس رسمی طب اسلامی ایرانی و عضو خانه نخبگان شهید احمدی روشن بروجرد است، این هشتمین کتاب وی می باشد که در این مرکز رونمایی شد، تا کنون کتب (زیبا اندام شوید)، ( سرما نخورید)، (درمان سریع و آسان سینوزیت)، ( آیین همسرداری و آداب زناشویی در اسلام)، (هفت سین سلامت)، (ترک اعتیاد با طب اسلامی ایرانی) و (راز زیبایی در اسلام) از وی چاپ و منتشر شده بود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد گفت: کتاب "روزی ما دوباره کبوترهایمان را پیدا خواهیم کرد" به نویسندگی زهرا حسینی می باشد، این کتاب اشعار و دلنوشته‌های مملو از احساسات بکر نویسنده است که به طرزی ماهرانه مخاطب را به عشق حقیقی ترغیب می‌نماید.

آقایی افزود: زهرا حسینی شاعر و نویسنده متولد بروجرد (شهر اشترینان) است، وی در حال تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد رشته حقوق بین الملل و هم اکنون در کنار فعالیت های فرهنگی و هنری و قرآنی عضو شورای شهر اشترینان است، وی بانویی فعال، متعهد و بسیار کوشا در امور فرهنگی است و سالهاست که در حوزه های مختلف فرهنگی و قرآنی شهر اشترینان مشغول فعالیت است.

وی ادامه داد: این هشتمین کتاب ایشان است که در این مرکز رونمایی شد، ( به یاد گلهای داوودی)، (خاتون)، (صدای ناسپاس عشق)، ( این حال من بی توست)، ( و صدای تو در آن خاطره ها می پیچد)، ( شقایق های تاول زده) و (سپیده دم انارهای ترک خورده) از وی چاپ و منتشر شده است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد گفت: ۲ کتاب فوق توسط انتشارات کلهری از ناشر فعال بروجردی به چاپ رسیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha